OsvaldoArdiles Crystal Palace, Fulham og Brentford
Kan vel ikke akkurat sammenliknes med Chelsea, Arsenal og West Ham når det gjelder viktighet og rivaleri.
OsvaldoArdiles Crystal Palace, Fulham og Brentford
Kan vel ikke akkurat sammenliknes med Chelsea, Arsenal og West Ham når det gjelder viktighet og rivaleri.
Så rart med det. Gjort det bedre mot bunn 10 enn topp 10. Overraskende hvis det er tilfellet
Sånn sett er det vel bedre å vinne 19 kamper mot topp 10 enn 19 kamper mot bunn 10. Siden bunn 10 taper mot topp 10 blir de andre kampene 6 poengs kamper.
Prøver å få "AI" til å lage en "head to head" tabell med de tre managerene, men går ikke helt etter planen
Hvis noen betaler for siste ChatGPT burde den klare det tenker jeg.
Fikk det til. Så helt dust er jeg ikke
Problemet er at dataen er for gammel til at den gir noe mening for Postecoglu. Betaler man får man nyeste info.
Mourinho:
Arsenal: 1-1-1
Chelsea: 0-1-3
West Ham: 2-0-1
Conte:
Arsenal: 1-1-1
Chelsea: 0-2-2
West Ham: 2-1-1
Postecoglu tar 0.3 poeng i snitt. De to andre ca. 1.1 poeng. Altså er de 3.7x bedre enn Postecoglu.
Tragisk dårlig for alle forøvrig, men Postecoglu er helt sjokkerende - selv om jeg som sagt ikke mener man kan ha noe særlig saklig diskusjon i et så tilfeldig utvalg som dette.
In the last 25 years, Arsenal's away record against Tottenham in the Premier League has been quite balanced. They have won 7 matches, drawn 12, and lost 13 on the road during this period.
During Arsène Wenger's reign as Arsenal manager (1996-2018), his away record against Tottenham Hotspur in the Premier League was competitive, though often hard-fought. Wenger's Arsenal managed 5 wins, 9 draws, and 6 losses at White Hart Lane during his tenure.
Så tar man ChatGPT for god fisk bør det være mulig selv for et lag med Romero på banen å ta poeng mot lag som Arsenal og West Ham i blant. Vi har klart det før.
Schism
Mourinho slo Arsenal begge gangene hjemme. Teller 6-2-0 hjemme mot Arsenal fra Pochettino tok over i 14/15 til Conte sikra 4.plassen ved å smadre dem 3-0. Så helt på jorde er ikke den påstanden, @Cuti.
Chelsea er det verre med. Poch hadde god kontroll på dem hjemme, men siden har vi slitt voldsomt. Samtidig et lag vi ofte har havnet over med grei margin.
Poenget er uansett at Ange har en begredelig statistikk mot topplagene. Skjønner ærlig talt ikke at det er så mye å diskutere, men skjønner jo at dette etterhvert har blitt en diskusjon hvor frontene er steile og ingen skal fire en tomme.
For meg handler ikke dette om å avskilte Ange (ja, jeg skrev «Ange out» i affekt en gang, men har redegjort for hva jeg egentlig la i det utsagnet). Men et stort ankepunkt som må tas tak i om han skal ta det nødvendige steget som Tottenham-manager.
Vi må i alle fall selge Romero skal vi ha noen sjanse selv mot disse topplagene vi bør slå ofte.
Kanskje la en trener få mer en ett år før man setter sammen statistikk. Med så få datapunkter og så vide variabler, sier statistikken fint lite
Enig at det å ha evnen til å slå topplag sier noe over tid. En sesong pluss starten av denne er i beste/verste fall en tendens. Et par seire så er det balanse. Allikevel er 3 poeng 3 poeng. Manure greide 57 av 60 mot bunn 10 et år de vant ligaen med det jeg jeg vil kalle begrensa kvalitet. Så om vi vinner mot de 18 dårligste laga og taper den siste er det greit for meg
Synd vi ikke hadde VAR den gangen. Kunne vi fått gleden av å nyte det øyeblikket i 7 ekstra minutter.