Cuti
Fair, deler den!
Men jeg synes det må være rimelig å forvente at vi slår våre argeste rivaler i ny og ned. Det tror jeg du gjør og.

Dougie Joda, helt klart. Men en sesong er et alt for tynt grunnlag å konkludere på. Og dessverre har vi to fryktelig gode byrivaler.

Vi har hatt det det siste året?

Ange har et poeng i at fokuset ikke må bli for ensidig mtp å henge seg opp i derby-kamper ("smålagsmentalitet"). Når det er sagt så er det bekymringsverdig at vi sliter såpass med å ta poeng i disse kampene over tid under ham. Som det ble sagt over så må vi begynne å hanke inn et og annet poeng i disse kampene ganske snart.

Edit: det er også et poeng at de av supporterne som har begynt å tvile vil holde kjeft en stund om vi leverer en seier mot Chelsea/Ars/City/Pool.

Så har Ange slått både United og Liverpool, samt spilt U mot City. Så her gjelder det å puste med magen.

Tja. Leser man mellom linjene så var Pool-seieren høyst kontroversiell og kom i perioden vi fløt på en medgangsbølge uten like. Manu-seieren kom mot et lag i oppløsning.

• Cuti svarte på dette.

Så vi skal forklare seirene med flaks og tapene som riktige?

Ikke helt. Men det hadde vært betryggende om vi hadde tatt poeng fra topplagene også under normale omstendigheter.

Normale omstendigheter?

Schism
      Crystal Palace, Fulham og Brentford har alle flytta ut av London?
      Jeg synes dette er en tåpelig måte å skaffe klikk på. ( Ikke kritikk av deg, @Schism )

OsvaldoArdiles

Nei. Og jeg har egentlig beskrevet den samme kritikken hva gjelder det utvalget.

Så har Ange en dårlig statistikk mot omtrent alle gode lag.

Schism En kommer ikke bort fra det, mot topp 10 er det Ange har vist til nå veldig dårlig.

OsvaldoArdiles Crystal Palace, Fulham og Brentford

Kan vel ikke akkurat sammenliknes med Chelsea, Arsenal og West Ham når det gjelder viktighet og rivaleri.

Dougie

Burde muligens ha stått "main local rivals" eller noe slikt i den tweet'n. Hvis man skulle vært veldig presis.

Så rart med det. Gjort det bedre mot bunn 10 enn topp 10. Overraskende hvis det er tilfellet 🤪

Sånn sett er det vel bedre å vinne 19 kamper mot topp 10 enn 19 kamper mot bunn 10. Siden bunn 10 taper mot topp 10 blir de andre kampene 6 poengs kamper.

Prøver å få "AI" til å lage en "head to head" tabell med de tre managerene, men går ikke helt etter planen 😂

Hvis noen betaler for siste ChatGPT burde den klare det tenker jeg.

Kungreke

Jo, men jeg klarer ikke "prompte" den til noe fornuftig her. Mulig det er bare jeg som er dust.