Knut
Er jo noe med det. På dette nivået møter man alltid spill og motspill. Hvis motspillet blir veldig enkelt så taper man.
Man kan være den beste pokerspilleren i verden generelt sett, men hvis man alltid går «all in» hver gang man får et par på hånda blir man blakk til slutt uansett.
Skal man spille med høy risiko må det være fordi man også får høy tilbakebetaling. Kaster man begge backene i angrep og skårer 20 mål ekstra kan man tåle at man slipper inn 10. Per nå er vi et lag som kanskje skårer 20 ekstra, men det koster oss 25 mål baklengs.
Så har jeg på ingen måte gitt opp. Merkelig nok synes jeg de tre første kampene i år var ganske oppløftende. Dagens var det ikke, men var jo ikke slik at vi akkurat ble rundspilt her heller. Men den kritikken jeg i stor grad fikk liten forståelse for i vår står. Dessverre har jeg enn så lenge fått alt for rett.
Så har vi nå fremover ganske mange overkommelige kamper. På ingen måte umulig at vi «plutselig» rader opp 3-4-5 på rad. «Problemet» er at man nå har satt seg i en posisjon hvor presset plutselig kan bli fryktelig stort. Jeg tror ikke vi helt er der enda, men nå er vi ute av ligaen (i den grad vi har vært med der uansett). Skulle vi ryke mot Coventry - da blir det nervøst mot Brentford.