Aner ikke, men omdømmet er solid. Og som du sier han er kjøpt for en grunn og alt tyder på at han gjør det godt i år også (fra hva jeg kan lese).

Usikker på hvor viktig CL hvis man kan tro at vi skal kjempe om titler fremover. Men enig i at det er litt langskudd å skulle se han gå til oss nå.

Ja, se der ja. Han hadde jeg glemt. Er jo i en av posisjonene vi kanskje sliter litt. Hadde jo vært gull om han er den nye Rodri 🙏

CWaddle

Synes ikke vi har håndtert alt perfekt, men at man tenker ganske langsiktig og strukturert i klubben nå kan det ikke være tvil om.

Cuti
    Ser at folk har begynt å lansere Cardoso som potensiell Rodri-erstatter.

Dougie Litt rart, ettersom han ikke engang har vært klink på Betis denne sesongen og klausulen vi har er på så lite som £21m.

Men hadde vært kult med en amerikansk superstjerne sentralt.

Cuti 7 kamper i liga og 4 i Europa er jo rimelig fast.

• Cuti svarte på dette.

Kungreke Par korte innhopp og par kamper som ubenyttet reserve i starten. Så et par kamper han ikke var i troppen. Før han har spilt noen hele kamper siste måneden. Så pila peker oppover da i hvert fall.

Cardoso fikk faktisk hvile etter Copa. Om enn bare Tottenham hadde vært så smart med Romero.

Han er fast hos Betis. Ingen fare der.

8 dager senere

Hva er poenget? Hvor skal Grealish og Eze spille? Har vi ikke lært at vi trenger enda en Sarr - ikke enda en Maddison?

Jeg vet ikke helt hvor pengene bør brukes neste gang. Vi trenger noe forover i banen, men vi trenger ei stjerne. Ser ikke helt hvor man skal finne det i januar. Grealish kan være ei stjerne, men på vingen vil han lide som Kulusevski under Ange.

Kungreke

Square peg in round hole?

Jeg liker Eze, men ikke typen vi trenger. Vi trenger enda en Sarr. Og selvsagt en skikkelig nr 6. Så kan Bentancur spille som nr 8 også.

Og på litt lenge sikt med Werner og muligens Richarlison borte. Så trenger vi ei stjerne forover. Solanke, Moore og muligens Johnson er en god start. Son blir vel noen år til, men vi må ha mer bredde der. Men da orker jeg ikke en «Kulusevski» på vingen ala Eze.

Så her må det prioriteres. Nr 6 og angriper.

Schism Joda, du har et poeng. Men vi har den der hg kvoten som må opprettholdes. Få inn en konsistent spiller med lite skader og ut med inkonsistent spiller med mye skader.

Problemet vårt med HG nå er først og fremst «club trained». Det løser ikke Eze. Og med de investeringene vi har gjort i yngre bør den floken være ganske OK fremover uansett. Og de spillerne som er nærmest å skulle gå ut nå er hovedsakelig utenlandske.

8 dager senere