Mabbutt
Vicario: En eller annen merkelig “hang up” blant Spursfans. Ikke fryktelig god i feltet, men en sabla god keeper. Svært få jeg hadde byttet han med i PL - om noen.
Porro/Udogie: Før skaden på Udogie i fjor snakket stort sett alle om at Paratici hadde funnet gull. Hvor er denne Udogie nå? Porro fabelaktig offensivt selv om han er middels defensivt. Hvor er denne Porro nå?
Romero: Best i verden mener mange (deler ikke den, men veldig god på sitt beste er han utvilsomt). Hvorfor er Romero så ofte middels for oss når han har et slikt toppnivå?
VDV: Umulig å spille på toppnivå når man skal være kontinuerlig skadet. Hvilken idiot spiller en spiller som han 3 ganger på 6 dager etter en skade? Alle mener han er fabelaktig når han er skadefri. Faktisk bedre enn den beste i verden.
Bissouma: Hvorfor i H spiller han hele tiden? Hvorfor ble han ikke erstattet? Hvis han ble erstattet av Gray hvorfor spiller ikke Gray der? Hvor mange spillere skal “overraske” Ange før de faktisk blir brukt?
Sarr: WIP. Greit nok. Men noen som ser at våre yngre spillere jevnt over viser fremgang under Ange? Fabelaktig potensial, men mangler selvsagt noe teknisk og også delvis taktisk. På sitt beste som mot Southampton er han utrolig.
Bentancur: Jeg sa skaden ville ta tid - ble ikke trodd. Tror meg nå?
Son: Som jeg også beskrev i sommer. Offensive spillere i PL leverer stort sett aldri i hans alder (Salah et unntak). Ange tilpasser ingenting til spillere - spillere må tilpasse seg han. Son leverer bra med målpoeng, men passer ikke inn som ving under Ange grunnet alderen.
Maddison: Er ingen 8’er, men det var det Ange kjøpte han som. Veldig bra spiller på sitt beste, men da kan han ikke bli bedt om å dekke så mye rom som han må under Ange.
Johnson: Kjenner han ikke så godt fra Forest så vet ikke hva han egentlig er. For oss er han middels. Og som med Bissouma en Ange virker til å elske av en eller annen absurd grunn.
Kulusevski. Blant de beste spillerne i ligaen.
Solanke: PLs mest komplette spiss i fjor. God i år også, men ikke så god.
Jevnt over hele fjøla er det noen man tenker leverer på maks her? Ikke engang Kulusevski vil jeg si leverer på maks.
Greit at det laget der ikke vinner ligaen selv med Ferguson som trener, men med prime-Pochettino som trener er jeg bombesikker på at vi hadde vært å snust på 2.plassen nå med den troppen vi har.
Det er gode spillere Ange ikke får det beste ut av - og et par av de er spillere Ange rett og slet bare spiller for mye.