Knut Cuti United i finalen da? Vi møter dem evt i semifinalen om jeg tolker grafikken riktig? Edit: Dvs er neimen ikke helt sikker på hvordan den skal tolkes da jeg tittet igjen 😅
Schism Knut Tror vi vet den 20. basert på seedingen. Men var ikke akkurat krystallklart hos UEFA. United ble nr 3. Så den av de to som går videre med dårligst seeding møter United. Det betyr at vi ikke kan møte Midtjylland. Hvis jeg har rett.
OysteinS Nå blir det spennende å se hvilke utskiftninger som blir gjort i EL troppen, det kan etter det jeg leser gjøres 3 bytter og limit er torsdag 6 februar. Inn: Kevin Danso / Ut: Radu Dragusin Inn: Djed Spence / Ut: Fraser Forster Inn: Mathys Tel / Ut: Timo Werner
Andreas OysteinS Det gir meining, dersom Vicario snart er tilbake. Om han ikkje er det, så må nok Kinsky inn istadenfor ein av dei.
OysteinS Yiddo61 det er begrenset til 3 bytter innen 5 februar, jeg vil tippe utespillere prioriteres siden vi fremdeles har 3 keepere inkludert Vicario.
OysteinS Andreas forhåpentleg er Vicario tilbake snarast mogleg, me treng dei beste me har for å vinna fotballkampar igjen, elles har jo ikkje Austin gjort seg bort meiner eg 😉
Knut Ange Postecoglou has admitted that he hopes to have Micky van de Ven and Cristian Romero both back in time for European action as Tottenham finally start to get injured players back.
Knut Spurs will find out their Europa League round of 16 opponents on Friday afternoon as well as what lies next if they can progress beyond that stage.