Ibrox kan være en opplevelse. Kan være smart ikke å gå med drakt

Rent sportslig er EL totalt uinteressant, men som over middels interessert i fotball- og supporterkultur synes jeg det alltid kan by på noen godbiter du sjelden opplever i CL. Og jeg må innrømme at det nye formatet med 8 motstandere vokser på meg!

Synes både Galatasaray, Rangers og Ferencvaros er borteturer det lukter svidd av. Hadde vært dødsfett å oppleve en av de tre. Roma hjemme i London kan også bli en kul ramme, resten er ganske snork.

Rent sportslig skal vi jo være bedre enn alle, men har ofte vist seg å være lettere sagt enn gjort med oss i Europa. Viktigste blir å klare topp 8, som (såvidt jeg har skjønt det nye formatet) gjør at man unngår en ekstra playoff-runde.

EL er først interessant når man har gått videre fra første runde

Det nye oppsettet burde "sikre" at de større klubbene snubler i mindre grad. Som selvsagt er noe av grunnene til at de byttet.

6 dager senere

Gjør sikkert underverker for selvtillit og motivasjon.

Schism

Antar Ange mener at Davies, VDV og Gray kan ta venstrebacken når d trengs.

Merkelig. Hvis Spence faktisk skal få en reell sjanse; hvor skal han heller spille seg inn enn i EL? Ville tenkt det var naturlig at Forster ble utelatt.

Nå finnes det 0.1% sjanse for at Spence tar denne som ei utfordring og løser det bra. Men mer sannsynlig driver vi ap med enda et bra talent. Helt uforståelig.

Hvis vi ikke er trygge på Gray som nr 6 burde han spilt der i EL først. Men da kan vi ikke hvile Porro. Er jo nydelig planlegging.

Veldig merkelig. Må bety at Gray kommer til å spille en del back i cupene i høst.

Enda godt vi har med fire keepere.

Måtte vel til ettersom vi solgte Kane.

Mulig hele "Djed Spence har skjerpet seg"-historien seg var en stor cover up for å prøve å selge ham? 🤷🏻‍♂️

Cristian Romero will miss Tottenham's opening Europa League group stage match against Qarabag this month as a result of his red card from two seasons ago vs AC Milan

Knut LOL. Bra, hatt lyst å se Dragen og micky sammen i sine beste posisjoner

21 dager senere
        4 måneder senere