Knut Da er ihvertfall tur til London booket. Tur til Bodø tror jeg ikke er noen vits med tanke på så forsvinnende få loyalty points jeg har sammenlignet med de ivrigste 😅
Knut Her er forøvrig full billettinfo til hjemmekampen: https://www.tottenhamhotspur.com/news/2025/april/ticket-information-spurs-vs-fk-bodoglimt-uefa-europa-league-semi-final-first-leg/
Cuti ToreG Haha. De må gjerne tro de er favoritter. Dette kommer til å bli overkjøring og game over etter første kamp.
OysteinS Cuti det burde være som du sier, men jeg velger å være skeptisk, kunstgrass og snø 8. mai... det er nok av snubletråder her, ikke minst Tottenham.
Madball Hvis noen hadde spurt i august om jeg ville være fornøyd med BG i en europacup semifinale over to kamper ville jeg trudd de kødda. Så det er drømmetrekning, selvfølgelig har de imponert for å komme seg dit men så får det stoppe.
Knut Tror vi har alt å vinne på å ikke undervurdere denne. Ja, det burde være nivåforskjell på lagene. Men i år har vi svært sjelden vært i nærheten av nivået vi burde være på. Så her er det bare å bite tennene sammen og forvente to harde kamper.
Atrix Knut Kan uansett ikke undervurdere et lag som har kommet til semifinalen. De har tross alt slått Lazio og ble nr 9 på EL tabellen.
Cuti OysteinS Dette er avgjort etter hjemmekampen. Med fullt lag er vi fryktelig vanskelig å spille mot.
Kungreke Det dummeste vi kan gjøre som klubb er å tro at dette blir enkelt. Bodø Glimt er en gjeng vinnerskaller med en solid vinnerkultur, den rake motsetningen av det vi er.