Cuti ja. Jeg husker hva jeg selv tenkte om EL da vi selv var i det gode selskap i CL (ref blokkfløyte-memen som Spursfans delte i det vide og brede da Ars spilte i EL). Det er ikke det at å evt vinne EL ikke er en prestasjon, men det er ikke det samme som å vinne PL eller CL.
Om jeg kunne velge så ville jeg heller ønsket meg at vi tapte kvartfinalen i CL denne sesongen enn å evt vinne EL. Jeg hadde også heller tatt en tredje- eller fjerdeplass i PL sammenlignet med å vinne EL.
Grunnen til at jeg mener dette er at i mitt hode er de to sistnevnte et tegn på at vi hører hjemme blant Europas aller beste klubber, noe nødvendigvis ikke seier eller gode prestasjoner i EL er et tegn på.
Jeg tror heller ikke spillere/trenere vil ønske seg til oss fordi vi har vunnet EL. Det er evt CL-gulroten som kommer med en slik seier som vil være utslagsgivende.
EDIT: Dette med manglende trofeer er ikke noe som plager meg som fan personlig. Jeg er mer opptatt av at vi skal konkurrere i PL til slutten av sesongen og helst også i CL.