Mye rykter om sykdom i klubben i det siste, men etter hva jeg forstår så er alle mer eller mindre friske.Det er veldig gode nyheter.
Vi er i en kjempe posisjon og det er takket være enorm innsats av Conte og Co.Vunnet viktige kamper i det siste.Nå holder det med uavgjort borte mot Norwich.
Norwich har rykket ned for lenge siden og har vært svake gjennom hele sesongen.Har kun vunnet totalt 5 kamper og tapt hele 25.
Hjemmebane:
- vunnet 3 kamper.
- Sluppet inn 38 mål.
- Kun scoret 12, minst av alle lag i PL.
- Vunnet to på av 10 siste.
Dette er en kamp vi skal ta minst et poeng, 3 poeng er godt inne rekkevidde.Alle kamper skal spilles, men dette skal vi ta.Spillerene må være motivert i denne kampen mtp vi har kjempet oss opp til 4 plassen.Det må være en utrolig glede i laget at de har faktisk har greid det å ta 4 plassen foran Arsenal.Seier mot Arsenal og Burnley var utrolig viktig, noe som må ha gitt trygghet/stolthet.Beviser at de kan gjøre jobben når presset er stort.
Vi soleklare favoritter og jeg føler meg sikker at vi takler det.Conte er manager som greier å snakke med dem, får dem til å holde hodet kaldt.Vi har sett det i de siste kampene.
Han får dem til bli vinnere, noe vi har savnet før han kom inn.Han vil forberede dem godt som han alltid gjør, han tar ikke en Arteta.»Jeg trenger ikke i si noe til mine spillere, CL plassen er nok motivasjon»
Etter de siste ryktene så skal de ikke være noe sykdom.Det gir meg en enorm lettelse.Jeg så for meg at vi ville miste mange spillere og måtte stille med reserver og syke folk.Heldigvis skjer ikke det.Romero fortsatt skadet.
Lloris
Sanchez-Dier-Davies
Royal-Højbjerg-Bentacour-Sessegnon
Kulusevski-Kane-Son