Schism Nå får vi snart se, men Conte liker ikke å bytte så mye. At Son og Kulusevski gikk av betyr at de starter (hvis de er friske). Så kan man fint argumentere for at f.eks Winks har mer offensiv kraft enn Højbjerg og Bentancur. Slik at Winks inn siste 30 kan være bedre hvis vi trenger mål enn Højbjerg eller Bentancur. For meg er det såpass likt mellom de tre der at jeg hadde startet Winks for å gi oss mer energi fra start. Sier seg selv at Højbjerg og Bentancur ikke er 100% restituerte - og som mot Brighton er ikke Bentancur god hvis han mangler litt.
Schism Tragisk at Lucas starter, men begge målvaktene er med om ikke annet. Og med Kulusevski og Bergwijn på benken har vi mye krutt å sette inn.
rihno 🐓 Spurs XI: Lloris, Sanchez, Dier, Davies, Emerson, Højbjerg, Bentancur, Sessegnon, Lucas, Son, Kane
Schism Faktisk helt utrolig hvor mye Burnley mangler. Mee, Tarkowski, Rodriguez, Westwood og folk som Pieters og Gudmundsson svekker er heller ikke med som svekker bredden. I tillegg starter som nevnt Weghorst på benken.
Madball Enig at vi har åpna bra. En annen ting er at de tydeligvis vanner hardt før kamp. Spillerne ligger jo strødd. Gjorde det første halvtimen mot arse også
Kungreke Madball Helt ærlig synes jeg det burde lages regler mot sånne ting. En ting er hvis det regner men denne type ting med hensikt er jeg i mot. Jeg synes også spillere bør få kort når de med hensikt sparker opp gressmatta for å lage humper osv.
Schism Store spørsmålet her er om vi klarer å bare fortsette som vi nå gjør. Ikke bli utålmodige. Og den neste sjansen som er like stor som Kane sin må i mål. Burnley har vært helt tragiske. Usikker på om vi kan forvente at de skal være så dårlige i hele kampen. Dessverre så er ett poeng bra for de - så tvilsomt om de vil åpne seg opp mye.
Dougie Er kun to mulige utfall mot Burnley - tidlig mål og plankekjøring, eller tidlig mulig uteblir og en frustrerende affære. Definitivt sistnevnte det her.
Dougie Schism Ja. Det er først når man har fått smaken på ordentlig god fotball igjen man virkelig skjønner hvor begrenset Lucas egentlig er.