Sheik John_chef det er helt sinnsykt at de ikke gir frispark der. Kjenner sånne ting ødelegger fotball for meg når det ikke blir rettferdig.
Kungreke Hva er det Emerson holder på med? Hva er poenget med å ha ham på banen om han ikke passer på ?
Sheik Kungreke enig, skråvinkel i keeperhøyde fra heading. Får en Gomes vibe her. Tar de vanskelige skuddene og somler på de enkle.
Schism Morsomt hvor dårlige organiserte vi er. Slipper folk gratis inn. Og hva skal Emerson dekke opp vingen sin for? Tar 4-0 i dag. Mer begynner det å bli pinlig.
Kungreke Sheik Er ikke en dårlig sammenligning det, men jeg tror han kan få ryddet opp litt i spillet sitt gjennom sommeren.
Kungreke Schism Son har ikke mange år igjen på dette nivået, i alle fall ikke som førstevalg. Kanskje en bør tenke på å finne en erstatter nå?
Schism Kungreke Han får bestemme selv, men argumenterte for det i fjor sommer. Har ikke noe imot å ha Son, men her kunne like gjerne Richarlison ha startet.
John_chef Rart hvordan vi faller sammen. Starter bra med høyt press og gode samhandlinger. Så er det bare tøys
Kungreke Schism Nei, jeg mener han er en god squad spiller, men at han skal starte hver eneste kamp tror jeg faktisk ikke han kan lengre. Pluss han har vært veldig god som impact spiller fra benken.
Schism Fyflate vi er dårlige. Er det mulig å få mindre ut av de overgangene? Stor sjanse imot etter å fått alle tiders mor av en overgangsmulighet.