Schism Ginola14 Tipper Sarr blir den mest offensive. Samtidig mener jeg det er ganske overdrevet forskjellen på ansvarsområdene. Hvem som havner hvor kommer an på situasjonen. Litt av grunnen til at Maddison fungerer så dårlig defensivt. Han kan ikke være ren 10’er der. Og da blir han ofte avslørt.
Mabbutt Må innrømme at jeg ikke ble spesielt mer optimistisk med denne oppstillingen, men får krysse fingrene og håpe gutta snur det i dag 🤞🤞🤞
presley Nå ble jeg veldig skuffet, mtp de uttalelsene etter Chelsea kampen.Hadde forventet mye mer av Ange. Son som spiss mot Van Dijk, vet ikke hva jeg ska si.Sjokkert rett å slett.
Ginola14 Jepp. Mye mulig vi får to boks til boks på midten nå. Håpe det kan bidra til å feste grepet om midten. Kulu var vel riktignok delvis det sist også
John_chef Status etter 5 min Bissouma kan fortsatt ikke skyte Og Kulu kan fortsatt ikke legge inn på første. Ellers ok
Kungreke Synes det er så rart, at fotballspillere som har spilt fotball fra barndommen av, hele livet, ikke kan å skyte en ball eller sende en enkel pasning.
Sheik John_chef det er helt sinnsykt at de ikke gir frispark der. Kjenner sånne ting ødelegger fotball for meg når det ikke blir rettferdig.
Kungreke Så var det støttepasningene hver femte meter. Uff. Akkurat som at ikke spillerne vet hvor de skal være og derfor holder seg for nærme hverandre.
Kungreke Hva er det Emerson holder på med? Hva er poenget med å ha ham på banen om han ikke passer på ?
Sheik Kungreke enig, skråvinkel i keeperhøyde fra heading. Får en Gomes vibe her. Tar de vanskelige skuddene og somler på de enkle.
Schism Morsomt hvor dårlige organiserte vi er. Slipper folk gratis inn. Og hva skal Emerson dekke opp vingen sin for? Tar 4-0 i dag. Mer begynner det å bli pinlig.