John_chef
Ja. Min kommentar må sees i kontekst. Romero er ingen Beckenbauer, men han hadde i det minste et par tilfeller hvor han ikke tok det enkleste valget (selv om han også gjorde det i andre - som er greit for en stopper). Det skilte han ut fra de fleste andre.
Kulusevski så kastrert ut igjen. Så kan man forstå at han prøver å gradvis bygge opp selvtilliten. Johnson hadde en del bra situasjoner i første (og var den eneste offensivt som gjorde noe), men han er generelt ekstremt feig i valgene. Son vet jeg ikke om spilte osv. Sarr er også som Johnson talentfull, men naturlig passiv. Bissouma litt som Kulusevski må prøve å bygge seg opp. Ange snakker mye om å våge, men sannheten er at han ikke klarer å få spillerne til å gjøre det nå. Hadde den prestasjonen skjedd under Conte eller Mourinho hadde den man ikke skal nevne postet 20 ganger om hvor ødelagt vi er mentalt.
Samtidig er jeg ikke uenig med Ange at det er naturlig å gå igjennom slikt. Så det man skal bedømme Ange på til slutt er om han får oss ut av dette. Helst uten å måtte kjøpe 11 nye spillere.