Fortsatt usikker på om Arteta er så god, men… triste er at hvis vi taper i morgen, som er veldig veldig sannsynlig, så er det fort slik at City ikke kan gjøre noe feil.
Arsenal har Bournemouth hjemme. Bournemouth er ingen kasteball og alle kamper man «må vinne» vil preges av nerver, men normalt vinner Arsenal den. Borte mot United er heller ikke enkelt, men United er et lag i kaos og ikke umulig at de møter et United som ikke klarer å fokusere 100%. Everton er litt som Bournemouth i siste kamp. Nerver og dødballer vil prege den så jeg skal ikke si at Arsenal bare vinner, men de er uten tvil store favoritter i alle de tre siste. Og så særs middels som vi stort sett er vil de normalt slå oss også. De er veldig vanskelige å skåre mål på og så dårlig organiserte som vi er så vil det overraske meg stort om de ikke skårer et par ganger. Skårer de to skårer vi aldri tre. Da er U det beste vi kan få.
Så er det ikke for meg personlig noe bedre hvis City vinner. De har også et overkommelig program bortsett fra bortekampen mot oss. Så tror jeg på ingen måte vi har større sjanse mot City enn Arsenal. Hever vi oss ikke betydelig fra omtrent alt vi har gjort siden midten av desember (Villa-kampen delvis unntak) så blir vi slaktet av City. City har mer erfaring enn Arsenal hva gjelder å håndtere de nervene. Men de må nok vinne 5 og Arsenal trenger «kun» å vinne 4. Veldig 50/50 og det er fort vi som avgjør denne tittelkampen. Selv om vi er svake om dagen så mener jeg ikke vi har et dårlig lag - vi bare får ikke ut potensialet. Skulle det skje i en av disse kampene så matcher vi både City og Arsenal på hjemme.