Sarr har ikke vært topp heller så greit nok. Synes også Sarr er mer spennende fra benken enn de to andre. Spesielt Bissouma.

Ser også poenget med at B og B når de er gode er våre to mest ballsikre sentralt. En måte å få litt mer pasningsspill på.

Jeg hadde foretrukket Sarr, men som sagt - ser poenget. Og meget mulig dette blir bedre. At vi prøver noe litt «nytt» er også på sin plass.

Knut Scarlett på benken, så han er tydeligvis foran Donley i pecking order.

Nja. Ikke helt sammenlignbare.

Donley er nærmere Maddison enn en midtspiss etter hva jeg har sett.

Scarlett gir oss også litt størrelse hvis vi trenger en i boksen på slutten.

Hadde Richarlison vært frisk og Lo Celso utilgjengelig kunne det fort ha vært motsatt spiller på benken tipper jeg.

Jeg velger å tro at dette er det beste laget vi kan starte med. Tenker dem siste par ukers trening har gitt svar. Dette skal bli bra dere. Ha troa!💪

Han kom seg opp igjen, men vi får se...

Jeg digger Ange så det er kult. Bare observert noengang. Føler ikke at spillerne vi har klarer å spille sånn som han egentlig ønsker (hurtig ballbesittelse med raske kontringer). Så litt av målene da han var ansvarlig i Celtic og der spilte de med lynhurtige kanter som slo 45 ut i boksen. Derfor stusser jeg over at trege Deki har klippekort på høyrekanten.

Fantastisk ball av Son. Og ikke fantastisk avslutning av Werner 😅

Heter seg at gode lag leverer på samme nivå kamp etter kamp. Vi er nære best i verden nå ettersom det er fullstendig middels kamp etter kamp.

Werner alene med keeper er litt som å få et innkast høyt i banen. Sjelden det fører til noe.

Werner hadde tidenes sjanse til å score, men klarer ikke å runde keeper

Bra av Bissouma(?), bra av Son og bra av Werner foruten avslutningen...

Om man ser på avslutningene til Haaland så skyter han ganske tidlig i 90% av tilfellene. Hvorfor prøve å dra ut keeper, helt natta. Skyt mann

Positiv start. Den Werner får servert skal sitte og da hadde dette vært en svært god start.

Vicario nede. Får håpe det ikke har gått et ribbein eller noe...

Vi spiller dødsbra frem til siste tredel av banen og gir vekk noen saftige overganger. Mye som de andre kampene vi har spilt.
Men denne tar vi!
Werner scorer i denne.

rihno Werner scorer i denne.

Bank i bordet. Han trenger litt mål for selvtilliten

Ønsker meg fortsatt en offensiv spiller som har ekstreme en-mot-en ferdigheter. En Leao/Neto/Kvaradona-type.

Vi trenger en som er giftigere enn de vingene vi har i alle fall.