Jeg digger Ange så det er kult. Bare observert noengang. Føler ikke at spillerne vi har klarer å spille sånn som han egentlig ønsker (hurtig ballbesittelse med raske kontringer). Så litt av målene da han var ansvarlig i Celtic og der spilte de med lynhurtige kanter som slo 45 ut i boksen. Derfor stusser jeg over at trege Deki har klippekort på høyrekanten.

Fantastisk ball av Son. Og ikke fantastisk avslutning av Werner 😅

Heter seg at gode lag leverer på samme nivå kamp etter kamp. Vi er nære best i verden nå ettersom det er fullstendig middels kamp etter kamp.

Werner alene med keeper er litt som å få et innkast høyt i banen. Sjelden det fører til noe.

Werner hadde tidenes sjanse til å score, men klarer ikke å runde keeper

Bra av Bissouma(?), bra av Son og bra av Werner foruten avslutningen...

Om man ser på avslutningene til Haaland så skyter han ganske tidlig i 90% av tilfellene. Hvorfor prøve å dra ut keeper, helt natta. Skyt mann

Positiv start. Den Werner får servert skal sitte og da hadde dette vært en svært god start.

Vicario nede. Får håpe det ikke har gått et ribbein eller noe...

Vi spiller dødsbra frem til siste tredel av banen og gir vekk noen saftige overganger. Mye som de andre kampene vi har spilt.
Men denne tar vi!
Werner scorer i denne.

rihno Werner scorer i denne.

Bank i bordet. Han trenger litt mål for selvtilliten

Ønsker meg fortsatt en offensiv spiller som har ekstreme en-mot-en ferdigheter. En Leao/Neto/Kvaradona-type.

Vi trenger en som er giftigere enn de vingene vi har i alle fall.

Vi er så sjokkerende dårlig defensivt. Merkelig ettersom det var det som vi først ble gode på under Ange.

Vinner omtrent aldri ballen gunstig lengre (som vi i alle fall ledet statistisk sett på i ligaen før). Og vi slipper til rom fra det som skal være helt ufarlige situasjoner gang på gang mot helt ordinære lag.

Ikke at denne kampen enn så lenge totalt sett er grusom. Føyer seg bare inn i rekken av helt middels mnd etter mnd.

Kan noe forklare meg hvordan dette er annerledes enn Conte/Mourinho-fotball?

Største forskjellen akkurat nå er at folk liker personligheten til Ange bedre enn de to andre?

Så skal han få mye mer tid selvsagt, men man skal være rimelig kreativ for å påstå at dette er et lag som viser noen form for fremgang.

Heller tilbakegang, sammenlignet med i høst. Men tilsvarende var det jo under JM og AC også: God start, for så at ting etterhvert stagnerte helt.