Vi er så sjokkerende dårlig defensivt. Merkelig ettersom det var det som vi først ble gode på under Ange.

Vinner omtrent aldri ballen gunstig lengre (som vi i alle fall ledet statistisk sett på i ligaen før). Og vi slipper til rom fra det som skal være helt ufarlige situasjoner gang på gang mot helt ordinære lag.

Ikke at denne kampen enn så lenge totalt sett er grusom. Føyer seg bare inn i rekken av helt middels mnd etter mnd.

Kan noe forklare meg hvordan dette er annerledes enn Conte/Mourinho-fotball?

Største forskjellen akkurat nå er at folk liker personligheten til Ange bedre enn de to andre?

Så skal han få mye mer tid selvsagt, men man skal være rimelig kreativ for å påstå at dette er et lag som viser noen form for fremgang.

Heller tilbakegang, sammenlignet med i høst. Men tilsvarende var det jo under JM og AC også: God start, for så at ting etterhvert stagnerte helt.

Cuti spesial. Du synes dette er annerledes enn under Mourinho?

Hadde denne kampen vært under han hadde vi hatt fjorten innlegg fra deg om hvordan dette er dødens fotball, Levy osv.

• Cuti svarte på dette.

Knut

Det gikk jo til himmels. Men Cuti vet at dette blir bedre så vi kan ta det med ro.

Aiaiai.
        Litt observasjoner fra første omgang:
        (Starte med det litt negative)
        Timo Werner spiller som en blind høne med sennep i hekken. Det går fort men hvor det går vet ingen.
        Kulu er vaksinert mot å gå i rom, han ser på ballfører og vil ha ballen i beina for så å prøve å drible.
        PS: han kan ikke drible
        Maddison. Flere som får assosiasjoner til Forrest Gump, før han fjerna støttene på beina….
        Når vi sideforskyver bruker vi så lang tid at motstander ikke blir sliten men heller søvnig.

Ellers er det ikke så ille, vi ligger ikke under.
        Jeg har et litt sært ønske i andre og det er ut med Werner og inn med Johnson, men bruke han som midtspiss. Trenger Son for innlegg, skjære inn, skyte og tilrettelegge. Og jeg mener han over Scarlett grunnet farten.

Ser nok kampene med andre øyne enn deg @Schism. Morro å se på, selv når vi ikke vinner.
        Bare det er en stor opptur for min del.
        Så må vi få ting til å skje på siste tredjedel av banen. Når vi blir stående å stange så er vi veldig sårbare for brudd i mot.

Litt vanskelig å si hva som er galt om dagene, men håper ihvertfall vi produserer bedre underholdning og ikke minst mål i andre omgang.

Dette er moro å se på? Werner alene med keeper. Foruten så er Bentancur sitt skudd og Emerson sitt innlegg det vi skapte.

Mourinho/Conte hadde blitt slaktet.

Og det er greit at Ange fortjener tid. Argumentere for det samme med de to andre. Er ikke det. Men vi har ingen fremgang. Og det er alltid skummelt.

Schism Hvis du ikke evner å se 80-20 i possession er noe annet enn 20-80 så kan jeg ikke hjelpe deg. Schism spesial.

Ah. Ballbesittelse er nå det som teller. Dumme meg.

Jeg er enig. Ballinnehav uten å generere sjanser er ikke noe poeng. Ihvertfall ikke når motstanderen produserer vel så mange og store sjanser som deg.

Det der er en god avslutning Son. Selvsagt stang ut for oss.

Cuti som vanlig. hadde vi spilt i rødt hadde det vært VAR + straffe.

Lovende tendenser 🤞🏻🤞🏻

Vi burde ha leda komfortabelt nå. Alene med keeper, snytt for straffe og stangskudd.