Kanskje ikke så dumt å få Son inn i midten igjen. Hodestyrke i angrep blir det verre med.

Håper på laget til @OsvaldoArdiles uavhengig om Richy er skadet eller ikke.

Men ser vel dårlig ut for Porro i følge ryktene.

Skulle jeg ha tippet nå blir det det laget men med Emerson.

Johnson også litt "wildcard", men Ange har egentlig antydet at han kanskje kommer til å spille mindre fremover.

Hva gjelder Son er jeg fortsatt overbevist om at det er spiss han helst bør være fremover. Problemet er mer at svekkelsen på venstre er større med at Werner tar over der enn den lille styrkelsen vi gjør sentralt (og slik Richarlison spilte en periode knapt noen styrkelse i det hele tatt).

Schism Problemet er mer at svekkelsen på venstre er større med at Werner tar over der enn den lille styrkelsen vi gjør sentralt (og slik Richarlison spilte en periode knapt noen styrkelse i det hele tatt).

Nja. Får vi mest mulig ut av Son, vil jeg si at det styrker laget mer enn at Richy spiller fremfor Werner. Kanskje med mindre Richy viser at han kan prestere stabilt på nivået han gjorde en stund.

Synes ikke Werner har gjort seg bort. Dessverre så inneffektiv som jeg fryktet foran mål, men mye gode bidrag ute til venstre.

Dougie

Generelt er jeg enig, men slik Richarlison har spilt siden midten av desember er jeg ikke det. Og her snakker vi om en enkeltkamp og ikke styrke over tid.

Werner er ikke dårlig, men rimelig "blæh". Som ikke er så rart. Lenge siden han har vært god og selv en kar som Haaland trenger tid til å spille seg inn etter å ha vært ute av kampform.

• Knut svarte på dette.

Schism Werner er ikke dårlig, men rimelig "blæh". Som ikke er så rart. Lenge siden han har vært god og selv en kar som Haaland trenger tid til å spille seg inn etter å ha vært ute av kampform.

Hadde vært stas om Madders kom tilbake ca der vi hadde ham i begynnelsen av sesongen, gjerne i tospann med Son igjen.

Knut

Sjokkerende dårlig sist. Nå har han fått fire kamper etter skaden - forventer at det snart løsner igjen.

Med en haltende Bentancur, en skadet Lo Celso (har vært), en Kulusevski som er mer kald enn varm og Porro ute så er egentlig Maddison alt vi har hva gjelder noen som kan slå litt pasninger (selv om han ikke akkurat er Eriksen 😉). Nå kan man ikke bruke "kampform" som forklaring lengre - må levere bedre.

Forventer mer av Son også. I spill gjør han ikke så mye som spiss (ikke som ving heller), men han kan fint skåre to mål på to sjanser så...

Løsner nok for mange av spillerne våre i denne kampen. Har en god følelse.

🎙️| Ange Postecoglou on if Richarlison’s injury opens the door for Dane Scarlett:

“Yeah but the door is never closed. He trains with us every day and all the players are in the same boat. That door is always open. If you're waiting for some secret, magic door to open, it doesn't exist. The door is always open and they have an opportunity every day to put themselves in front of me and the coaches to make an impact and wait for their opportunity.

Dane's had a difficult season but it is great we've got him some game time with the 21s last week because that was important. When you actually look at the match-minutes he's played this year, it is way too low for a guy like him who needs game-time. It was great to get him some game-time with the 21s and I think that's helped him as well. He's trained well this week.”

En hjemmekamp vi kan vinne, hvis alle gir 100%.Sist kamp mot Wolves var vi tafatte.Null tempo og mer eller mindre null innlegg.Hvor vanskelig kam det være slå innlegg?
          Vi må få ballen inn i boksen.

Tempoet må opp 3-4 hakk, det var skremmende svakt til tider (mot Wolves).
          Vi må også rotere på spillere, vi må holde mer spillere matchfit/form.Vi kan ikke forvente at spillere som sitter konstant på benken, plutselig skal være i toppform når de får sjansen.Se på Royal, egentlig en god spiller, men nå er veldig svak pga lite spilletid.

Etter Wolves kampen er det spillere som er langt unna sin beste form, noen er faktisk ikke i nærheten av å starte kamper.Vi så spillere som ikke kommer til være her neste sesong, spillere som ikke er gode nok lengre.Skal vi bli bedre må vi kvaliteten opp, vi heve standaren/nivået.

Maddison må ta våre dødballer, vi fikk i sommer en av PL beste dødball fot, men vi bruke han ikke.Porro er foran i køen og det forstår jeg ikke.Maddison er etter min mening mye bedre.
          La oss også slutte med korte cornere, det blir bare tull ut av det.Få ballen i boksen.

Mitt lag mot Palace:
          Romero-Dragusin-VDV-Davies
          Sarr-Lo Celso
          Kulu-Maddison-Johnson
          Son

Så lenge backene er ute får jeg for dette.De har spilt ufattelig mange kamper, de trenger hvile.Royal er ikke med i fremtiden, blir kun brukt hvis Ange er helt nødt.
          Tror Romero takler høyre back plass, han liker jo å gå fremover.Med Dargusin blir vi også en større trussel på dødballer.
          Lo Celso sammen med Sarr kan fungere.Vi trenger en til utenom Maddison som kan være kreativ, kommer Bentancur i form blir plassen hans.Bissouma er ikke nærheten av starte kamper akkurat nå.
          Johnson på vingen kan gå, kan også bruke Richarlison eller Werner der.Werner er god, men han har bare fart, lite teknikk.Richarlison er nærmere en Werner, hans innsats er veldig bra, men også hans teknikk er ikke mye å rope hurra for.
          Går for Johnson, håper virkelig han tør i slippe seg løs.Utfordre backen, ta sjansen, om han det ikke får så han ihvertfall prøvd.Minner meg litt om en ung R.Giggs, men han er litt redd/usikker og det var ikke Giggs.Han må gi litt faen og bare kjøre på.

Son som spiss, vi trenger en smartere spiss en Richarlison.Vi trenger en som holder hodet kaldt, en som kan se etter medspillere, en som skape noe på egenhånd.Richarlison har vært god for all del, men jeg mener han ikke er god nok i lengden.

Den største overraskelsen er Bentancur inn og Sarr på benken. Ellers som forventet gitt skadene til Richy og Porro. Scarlett på benken, så han er tydeligvis foran Donley i pecking order.

Liker ikke laget, dette kan bli tøft.
            Ange we trust.

Sarr har ikke vært topp heller så greit nok. Synes også Sarr er mer spennende fra benken enn de to andre. Spesielt Bissouma.

Ser også poenget med at B og B når de er gode er våre to mest ballsikre sentralt. En måte å få litt mer pasningsspill på.

Jeg hadde foretrukket Sarr, men som sagt - ser poenget. Og meget mulig dette blir bedre. At vi prøver noe litt «nytt» er også på sin plass.

Knut Scarlett på benken, så han er tydeligvis foran Donley i pecking order.

Nja. Ikke helt sammenlignbare.

Donley er nærmere Maddison enn en midtspiss etter hva jeg har sett.

Scarlett gir oss også litt størrelse hvis vi trenger en i boksen på slutten.

Hadde Richarlison vært frisk og Lo Celso utilgjengelig kunne det fort ha vært motsatt spiller på benken tipper jeg.

Jeg velger å tro at dette er det beste laget vi kan starte med. Tenker dem siste par ukers trening har gitt svar. Dette skal bli bra dere. Ha troa!💪

Han kom seg opp igjen, men vi får se...