En hjemmekamp vi kan vinne, hvis alle gir 100%.Sist kamp mot Wolves var vi tafatte.Null tempo og mer eller mindre null innlegg.Hvor vanskelig kam det være slå innlegg?
Vi må få ballen inn i boksen.
Tempoet må opp 3-4 hakk, det var skremmende svakt til tider (mot Wolves).
Vi må også rotere på spillere, vi må holde mer spillere matchfit/form.Vi kan ikke forvente at spillere som sitter konstant på benken, plutselig skal være i toppform når de får sjansen.Se på Royal, egentlig en god spiller, men nå er veldig svak pga lite spilletid.
Etter Wolves kampen er det spillere som er langt unna sin beste form, noen er faktisk ikke i nærheten av å starte kamper.Vi så spillere som ikke kommer til være her neste sesong, spillere som ikke er gode nok lengre.Skal vi bli bedre må vi kvaliteten opp, vi heve standaren/nivået.
Maddison må ta våre dødballer, vi fikk i sommer en av PL beste dødball fot, men vi bruke han ikke.Porro er foran i køen og det forstår jeg ikke.Maddison er etter min mening mye bedre.
La oss også slutte med korte cornere, det blir bare tull ut av det.Få ballen i boksen.
Mitt lag mot Palace:
Romero-Dragusin-VDV-Davies
Sarr-Lo Celso
Kulu-Maddison-Johnson
Son
Så lenge backene er ute får jeg for dette.De har spilt ufattelig mange kamper, de trenger hvile.Royal er ikke med i fremtiden, blir kun brukt hvis Ange er helt nødt.
Tror Romero takler høyre back plass, han liker jo å gå fremover.Med Dargusin blir vi også en større trussel på dødballer.
Lo Celso sammen med Sarr kan fungere.Vi trenger en til utenom Maddison som kan være kreativ, kommer Bentancur i form blir plassen hans.Bissouma er ikke nærheten av starte kamper akkurat nå.
Johnson på vingen kan gå, kan også bruke Richarlison eller Werner der.Werner er god, men han har bare fart, lite teknikk.Richarlison er nærmere en Werner, hans innsats er veldig bra, men også hans teknikk er ikke mye å rope hurra for.
Går for Johnson, håper virkelig han tør i slippe seg løs.Utfordre backen, ta sjansen, om han det ikke får så han ihvertfall prøvd.Minner meg litt om en ung R.Giggs, men han er litt redd/usikker og det var ikke Giggs.Han må gi litt faen og bare kjøre på.
Son som spiss, vi trenger en smartere spiss en Richarlison.Vi trenger en som holder hodet kaldt, en som kan se etter medspillere, en som skape noe på egenhånd.Richarlison har vært god for all del, men jeg mener han ikke er god nok i lengden.