Det som er litt synd er at det blir begge to på samme tid.
Usikkert om det er kampbelastningen som har gitt de skader nå, men er vel ikke helt utenkelig at man kunne spart en av de tidligere og slik unngått dette problemet. Litt skuffende det der fra Ange. Spesielt når begge Emerson og Davies burde være i OK kampform - selv om de ikke har spilt på backene på ei stund.
Samtidig skal man ikke overdrive problemet her. Jeg elsker Porro, men han har ikke vært på topp i det siste. Og med Maddison tilbake så er vi litt mindre avhengige av hans pasningsfot offensivt. Før sesongen var det ikke opplagt at Porro skulle være førstevalg på høyrebacken. Forventer at Emerson går inn og spiller godt. Davies er jeg mer usikker på, men han var jo faktisk veldig god på slutten som stopper. Så defensivt bør egentlig begge styrke oss - så får vi se hvor mye vi mister offensivt. Udogie har jo vært litt både og der også i det siste - selv om Udogie selvsagt har et mye mye høyere potensial fremover i banen enn Davies - og er bedre en mot en defensivt.
Sessegnon har såvidt begynt å trene igjen. Tror de lærte litt fra sist slik at han ikke blir kastet inn i noe tidlig igjen. Nå får han trene en mnd uten skade før han blir å se på banen tenker jeg.