PL: Tottenham - Wolves | 17. februar 2024
Tviler på at vi roterer nå - ettersom vi vel får 2 uker mellom kampene her.
Nå når vi endelig har sjansen til å stille med helt toppet lag må vi selvsagt gjøre det.
Må bli toppa ja. Eneste spørsmålet er vel Johnson vs Kulusevsli og om Biss er klar etter malaria og alt det andre surret. Ville nok uansett gitt Bentancur en hvil og gått for Skipp eller Højbjerg hvis ikke Bissouma er klar.
Jeg ville sagt samme som sist, bortsett fra biss inn for benta (men kun hvis biss er nær 100) og son inn for werner. Høyre ving er ganske dødt løp mellom werner, johnson og kulu for min del. Men bikker mot kulu fra start.
Enig med alle over, vi burde toppe. Likevel har jeg litt bekymringer angående formen til Udogie, synes han har rotet fælt i det siste.
Helt enig ang Udogie. Veldig mye høyt og lavt i løpet av dem siste kampene. Fra løp fremover i verdensklasse til håpløse tilbakespill og ballmiss. Har faktisk savnet rutinen til Davies til tider. Ikke så spennende å se på men trygg på det han gjør.
Schism John_chef Ja, er litt vanskelig med Udogie akkurat nå, og som @Schism skriver, så sliter også Porro litt for øyeblikket. Jeg vil gjerne at vi setter vår førsteellever, men det hjelper oss ikke om det som feiler backene våre skyldes småskader eller at de er slitne mentalt. Samtidig er jeg litt skeptisk til å sette ut begge to samtidig for Davies og Royal, selvom de også er gode spillere. Det vil kreve mye både offensivt og defensivt av midtbanen vår, som heller ikke virker å være helt på topp.
Merkelige var at Kulusevski så litt bedre ut før han ble byttet ut sist.
Ikke at jeg har noen store problemer med å prøve Werner på høyre.
Deilig å ha litt alternativer igjen. De som ikke starter kan gjøre forskjellen fra benken. Og som Ange sier at man har ganske full tropp på trening hele uka hjelper også. Blir veldig skuffet hvis vi ikke spiller vår beste kamp på lenge her.
Mulig det forklarer litt med tanke på prestasjoner den senere tiden.
Cunha er ute for Wolves! Stort tap for dem!
Håper fortsatt på Dragusin fra start. Spent på hvordan de potensielle skadene på Porro og Destiny løses.
Blir det Davies og Emerson?
Ville vært veldig merkelig hvis ikke Emerson og Davies blir foretrukket. At vi skal bruke de som stoppere, men ikke backer når det evt. er behov gir liten mening for meg - selv om vi alle er nysgjerrige på Dragusin.
Ser ikke helt at VDV skal være noe genial back i Ange sitt system. Emerson på høyre hvis Porro er ute er for meg helt opplagt.
Hvis de ikke kan spille så får man håpe de er friske nok til å sitte på benken. Så hvis det skulle gå trått har man muligheten til å bytte de inn.
Davies har jo virkelig ikke fungert som back under Ange. Tipper det blir VdV på venstreback i såfall og at Dragusin får sin debut!
Davies har vel knapt spilt back under Ange? En helt kamp mot Fulham i cupen?