Dersom de andre lagene ikke har funnet ut hvordan vi spiller så kan de ikke ha fulgt så nøye med.
Uenig i at vi spiller middelmådig fotball. Vi fløy høyt i starten av sesongen, mistet momentum etter Chelsea kampen på grunn av skader og utvisninger, så mistet vi spillere til mesterskap, skadede spillere på vei tilbake som trenger tid til å komme tilbake til toppform. Nok av plausible "unnskyldninger"/forklaringer på hvorfor vi har skranglet litt i det siste. Vi må finne tilbake til flyten igjen. Til tross for den noe ujevne prestasjonen så ligger vi godt an til å sloss om medalje i år. MEN vi må også huske at dette er et langsiktig prosjekt som er helt i startfasen. Vi kan fort havarere totalt og ende på en 8. plass. TTT og vi ligger kanskje i overkant langt foran skjema?
Det er i det miste gøy å se på, får vi litt mer selvtillit på siste tredjedel av banen så blir dette en veldig god sesong.

• Cuti svarte på dette.

Å ha en saklig samtale med deg om Romero er litt som å diskutere habilitet med Støre.

Hvis du mener Romero var like bra eller bedre enn han har vært mot Everton så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Her snakker vi da om utviklingen spillere selv har hatt - ikke hvem som har vært best. Men igjen bare du ser en stor R her inne mister du jo fullstendig evnen til å lese.

Poenget er at X antall spillere holdt nivå Y tidligere og de holder nå nivå Z. Og for Romero står det spesifikt i siste kamp. Virkelig ikke vanskelig. Og tror ikke det er spesielt kontroversielt heller.

Du «glemte» VDV da.

Men ja. Vi er ikke like gode når halve laget består av reserver. Enkel matte.

rihno Uenig i at vi spiller middelmådig fotball.

Enig. Vi spiller svært underholdende fotball.

Og nå når vi får fullt lag igjen så vil vi også evne å kontrollere kampene på en annen måte.

Igjen - ikke det jeg skriver.

Og VDV var fabelaktig sist så hvorfor skulle jeg ha inkludert han.

Jeg vil si at prestasjonen mot Everton, Brentford osv. har vært middels. Tror egentlig ikke så mange er uenige i det. Ikke dårlig, men middels.

Uenig.

Udogie var også god sist. I det hele tatt fungerte forsvaret godt mot Everton. Backene slet litt mot Brentford, men der sto jo Romero virkelig frem mens VDV var mer anonym.

Men Bentancur, Kulusevski osv. Der har du spillere som har underprestert kraftig en stund nå.

Du er uenig at vi var middels i de kampene?

Uenig i din vurdering av utviklingen til enkeltspillere ja.

At laget er spiller dårligere med mange reserver på banen er ingen uenige i.

Om du bare hadde lest hva jeg skriver.

Ikke enig at det kun er skader og fravær i tillegg til suspensjoner som gjør at vi ikke spiller like bra. Hvis alle er enige om det da, at vi ikke spiller like bra den siste halvdelen av denne sesongen så langt som vi gjorde den første.

Er det noen i verden som er uenig i at vi var bedre med «fullt» lag de 10 første seriekampene enn vi har vært med mye fravær i kampene etter så tipper jeg den personen finnes her inne 🤣

Backene slet litt mot Brentford. Udogie mer eller mindre ga bort to mål.

Poenget er uansett ikke om de er gode eller ikke, men vil noen påstå at Udogie bedre nå enn tidligere i sesongen? Eller Porro? Eller noen av de jeg nevner.

Uansett. Kontekst her er kampen mot Brighton. Jeg håper vi ikke fremstår som et middels lag mot Brighton, men basert på de siste kampene så er det å forvente.

Snakker ikke om hva potensialet vårt er generelt.

Schism Nå må du ikke bli for nyansert her, det blir jo bare bråk av sånnt! Enklere hvis du bare sier de tingene Cuti mener du har sagt.

Kungreke Nå må du passe deg så du ikke blir for nyansert selv reka. To setninger er mye til deg å være 😅

Cuti To setninger er mye til deg å være 😅

Det å fatte seg i korthet og få med seg poenget er ingen dårlig egenskap 🍻

Jeg ville likt å se Dragusin i 6er rollen sammen med Sarr i 8'er.
          Dragusin er svær som en kjempe (antageligvis god på hodet) sterk som en okse, fyren kan drible til en viss grad, hadde en av de beste treffprosentene på pasninger i Serie A. Kan se for meg at han ville passet meget bra i en slik rolle

gazza79
            Enig at det kunne være spennende. Men blei nesten skremt da han kom inn mot Everton. Kort innhopp selvfølgelig men synes ikke han imponerte

Madball Enig det, det var litt rufsete men så har kisen kun fått spilt noen få minutter i hver kamp og. Veldig mange av de mest kjente 6erne (Toure, Vieira etc) har stort sett vært fysiske beist som klarte å spille ball i tillegg

Ingen sterke syn på Dragusin på midten. Jeg liker "old school" DMs med størrelse, men vi forandret formasjon sist da han kom inn og han har aldri spilt på midten - så jeg tviler.

Blir veldig overrasket om Dragusin starter denne. Var jo ganske kaotisk mot Everton. Tror han får sin første start først når en blir skadet eller hvis vi spiller bedre. Nå er kampene ganske rotete og da tror jeg Ange ønsker å gjøre minst mulig. Virker til å være måten han tenker på.

Schism
                Sant. Usikker på hvilke forventninger Dragusin selv hadde da han kom hit. Vdv blei kanskje litt fortere frisk enn hva han hadde sett for seg? Røde Romero har også holdt seg unna korta så det har blitt lite spilletid på mange paradoksalt nok. Davies og Emerson vel to andre som plutselig blei parkert. Davies litt skada riktignok