PL: Tottenham - Brighton | 10. februar 2024
Nok nå.
Jeg ville likt å se Dragusin i 6er rollen sammen med Sarr i 8'er.
Dragusin er svær som en kjempe (antageligvis god på hodet) sterk som en okse, fyren kan drible til en viss grad, hadde en av de beste treffprosentene på pasninger i Serie A. Kan se for meg at han ville passet meget bra i en slik rolle
Ingen sterke syn på Dragusin på midten. Jeg liker "old school" DMs med størrelse, men vi forandret formasjon sist da han kom inn og han har aldri spilt på midten - så jeg tviler.
Blir veldig overrasket om Dragusin starter denne. Var jo ganske kaotisk mot Everton. Tror han får sin første start først når en blir skadet eller hvis vi spiller bedre. Nå er kampene ganske rotete og da tror jeg Ange ønsker å gjøre minst mulig. Virker til å være måten han tenker på.
Schism
Sant. Usikker på hvilke forventninger Dragusin selv hadde da han kom hit. Vdv blei kanskje litt fortere frisk enn hva han hadde sett for seg? Røde Romero har også holdt seg unna korta så det har blitt lite spilletid på mange paradoksalt nok. Davies og Emerson vel to andre som plutselig blei parkert. Davies litt skada riktignok
gazza79 dette med statistikker altså. Det var vel Bentaleb som hadde noe av den beste pasningsprosenten i England en liten periode. Men når alt er støttepasninger, eller feigis pasninger som jeg liker å kalle det, så kan tall lett lyve. Sier ikke at det er tilfelle her, men om man har en på dm som bare sender støtte bakover så er det lite produktivt. Og når det kommer til teknikk er han mere en bulldoser enn en dribler.
Det har vi jo sett, når han har kommet inn.
Frykter denne kampen litt, tror Brighton kan være farlige her.Vi ligger så høyt med forsvar linjen vår og det er jeg redd passer Brighton perfekt.De er raske angrep og vi har sett at vi er sårbare med en gang vi mister ballen.De kommer godt forberedt mot oss, det er sikkert.
Vi har vel alle tilbake nå, ingen er på landslag oppdrag og skadelisten har krympet betraktelig.Endelig kan vi stille med et sterkt lag og solid benk.
Om det skjer er noe annet, mange spillere som spilt mange kamper nå.Mulig noen trenger en liten pause.
Vi må greie å holde nullen, kan ikke slippe inn mål i hver eneste kamp.Det sier seg selv.
Slik vi spiller nå, må vi score 2 mål for å ta poeng, det holder ikke.
Vi har egentlig et veldig godt forsvar, men vi spiller med ekstrem høy risiko, er det ikke mulig ta det ned et hakk eller to.
Vi se dette laget:
Vicario
Porro-Romero-VDV-Davies
Sarr-Bentancur
Kulu-Maddison-Son
Richarlison
Velger i hvile Udogie.Han er like frisk lengre, det kommer nok av mange kamper i det siste.Bør Porro også hviles, han løper noe helt vanvittig, legge ned en del kilometer i løpet av en kamp.
Sarr inn på laget sammen med Bentancur.
Son fra start, tror han takler det fint.Werner har vært god, men tar Son foran han.Kan Werner spille på høyre side?
Er jo et lite paradoks at vi slipper inn så mye mål når vi endelig har fått på plass et forsvar i toppklasse.
Uansett så tar jeg 3-2 seiere heller enn 1-0.
Få i gang Son og Richy slik Son og Kane en gang herjet. Da blir det mye gøy fremover.
Sarr - Bentancur-Maddison på midten.
Samme 5 bak og Kulusevski-Richarlison-Werner på topp
Beste laget vi kan stille det etter min mening, gitt at Son har nettopp kommet etter Asia mesterskap og reising
Ingen store problemer med det laget. Og nå har vi bredde over hele linja på benken.
Son, Bissouma, Emerson og Dragusin (håper vi) er alle potensielt høykapable spillere fra siden. Par andre også som ikke er dårlige. Lenge siden man kunne si noe slikt.
- Redigert
Deilig å se en så solid tropp igjen. Vi kommer nok til å bli bedre og bedre utover våren dersom vi får spille inn et toppet lag igjen.
Takk og lov Vicario!
Svakt av VDV og Bentancur.
Shaky start...
Vi har jo for vane å starte shaky... Henger igjen fra den svarte vinteren med Conte og Mourinho... The time of darkness... Sitter fast i veggene hos oss...