Raphinha er riktig type. Men usikker på en brasilianer som fyller 28 i år 🍻

Liker Raphinha. Og han er jo faktisk høyreving som burde passe Ange. Generelt virker han til å like at høyrevinger bruker venstre og vice versa.

Om han er den jeg drømmer om er mer usikkert. Jeg klarer ikke å se at Raphinha skal bli ei verdensstjerne for oss. Kjøper vi noe yngre så finnes i det minste muligheten.

Men at han er en vi monitorerer kan jeg både forestå og like. Kulusevski på sitt beste er bedre, men hvor lenge man skal snakke om fotball som ble spilt for 2 år siden vet jeg ikke. Og selv om jeg håper Johnson motbeviser meg voldsomt utover våren så vil det overraske meg stort om Johnson noen gang vil være særlig nære Raphinha i kvalitet.

Hvis vi ender opp med å kjøpe to angripere til sommeren så må Raphinha gjerne være den ene.

Personlig håper jeg som sagt på Neto. Men tipper han blir out of our league. Så den neste Neto hadde vært flott. Hadde litt lyst på Kudus også. Blir vanskelig nå.

Men skulle Raphinha være tilgjengelig til en konkurspris så for all del. Holder nok et par år til han.

Kudus er bare å glemme. WH selger ikke han til oss i sommer hvis vi ikke går full Maguire.

Også usikker på om han ving nok. Passet fint i en tropp, men mistenker at han blir best mer sentralt. Enig i at han er en spennende type.

Neto tror jeg ingen rører før neste sommer - hvis han skulle holde seg skadefri. Ikke at jeg vet, men må tilbake ganske mange år før man finner at han spilte ganske fulle sesonger. Årets ligger an til å bli blant hans bedre til tross for at han har vært ute i over 1/3 av kampene så langt. Gir mening for Wolverhampton å holde han en sesong til også - så fremt ikke et gigabud kommer. Et gigabud på en spiller med en slike skadehistorikk kommer aldri fra oss.

Alltid noen som kommer til å bli hypet før sommeren kommer. Bare å se hvor "krise" det er å ikke få Dragusin osv. Eller at man har en ny kar som VDV som kanskje ikke ville vært synlig i starten av februar i fjor, men som ble det mot sommeren og viste seg "tilliten" verdig. Jeg ser ikke nok fotball lengre utenfor PL til å ha noe sterkt syn på hvem det kan bli/være.

Raphinha hadde vært en fin tilvekst det, men ikke en signering som gir vann i munnen akkurat. Personlig synes jeg Nico Williams fra Atletic virker spennende. Men usikker på hvor dyr han evt blir.

Kjenner ikke Nico noe særlig annet enn omdømmet, men riktig type slik sett - ei potensiell stjerne. Selv om han også mer naturlig hører hjemme på venstre.

Se der ja. Neto ❤️

Det ene overgangsvinduet har vært ikke vært stengt en uke og ryktene starter for neste. Er jo gøy da.😋

Fornuftige ord og tanker fra Lange. Liker at vi går for de store talentene.

Enig, men det betyr også at vi må våge å gå inn i en sesong med feks Phillips som fjerdevalg og Bergvall som 5-6. valg. Det har vi ikke gjort på mange mange år.

Helt klart. Det fordrer at vi kvitter oss med noe av stallfyllet som Skipp, Højbjerg osv så karer som Bergvall får noen minutter. Men det har jeg god tro på at Ange sørger for.

Synd vi ikkje kan selge Dier en gang til.

Ingen grunn til å mase om Dier nå som vi endelig er kvitt fyren.

Skipp blir nok værende pga hg.

Tror det løser seg uten Skipp til sommeren.

Han nye svenske blir hg i alle fall. Konge om han slår til

Hvem som går ut vil naturlignok avhenge av hvem som får bud også - som et utenfor vår kontroll. Viktigste er at man har en klar plan for hvor mange «rutinerte» man kan ha foran de unge.

På stopperplass har vi en armada av unge nå. Da kan vi ikke fylle opp. Bergvall må få muligheten på midten - selv om det selvsagt avhenger litt av hvordan han presterer i vår. Offensivt er det litt tynnere, men skal man kjøpe en ny «Gil» så kan ikke han være like langt bak i køen som det Gil har vært. Har ingenting imot Werner. Og gir mening nå i vår, men hvis Werner er god, men ikke veldig god så er det ikke slike vi trenger for å fylle opp troppen - hvis man skal virkelig gi unge sjansen. Litt som på midten kan man fint ha 4 rutinerte og kanskje 5 angripere, men ikke 6 - slik at den «unge» blir 7. valg. Det er håpløst for utviklingens del.

Håper og tror det skjer. Vi trenger en klasseangriper. Og kanskje en midtbanespiller (våren vil vise). Ikke så mye mer egentlig. Litt «tweaking» kan man alltids gjøre, men ikke så mye strukturelt.