Blir interessant å se utover hvem som hever seg og hvem som faller i kvalitet.
Johnson og Kulusevski er nok her begge to neste sesong uansett, men forventer at minst en av de hever seg utover våren. For meg er det mest sannsynlig Kulusevski, men la oss si 80/20. Så er det mulig begge hever seg.
Av andre i «faresonen» Werner, Lo Celso, Sessegnon, Bissouma, Skipp og Solomon. Tror ikke Solomon blir solgt, men får se. Alle de må prestere noe - og holde seg skadefri.
Højbjerg er 99% ute.
Gil tror jeg er 90% ute.
Kan fint se at Lo Celso og/eller Bissouma går. Så blir Højbjerg og en av de erstattet av Bergvall og en til.
Fremover i banen er det soleklart at vi må ha en skikkelig klassespiller. Ving eller midtspiss er ikke så farlig, men helst ving for meg. Og helst naturlig på høyre.
Forsvaret tror jeg er ganske satt hvis ikke Emerson vil ut. Beste hadde vært om Phillips blir ansett som god nok til å ta en plass i troppen. Hvis Sessegnon ryker kan det vel være at man henter en som kan konkurrere litt med Udogie. Har Davies, men…
Får ta en dypere titt i april eller noe. Hvis Bissouma er tilbake til sitt beste eller noe slikt så vil det forandre på ting, eller hvis Solomon blir en åpenbaring osv.