For et talent vi har her.Bergvall har virkelig imponert meg stort.
I starten av sesongen sa jeg, han må lånes ut, det går for fort for svensken.Men du verden for noen steg han har tatt, nå er han mer eller mindre bankers på laget.
Kommer også inn og forandrer kamper, jeg er utrolig imponert over det han har fått til.Alt er blitt bedre, han er mye tryggere, teknikken har forbedret seg, bedre pasninger og ikke minst har mye bedre overblikk.Dette krever mye trening og vi ser tydelig at han har stått igjen å kjørt egen trening.
Han er ikke den eneste talentet vi har.Gray er også imponerende, som Bergvall har også han tatt store steg.Har nylig fylt 19 år han også og er blitt voksen.Tatt utfordringene på strak arm.Spår at han kan bli vår kaptein om noen år, er han kaptein i alder av 21?
De to er ikke de eneste vi har.Moore, Tel, Odobert, Kinsky, Yang, Scarlett, Vuskovic, Phillips, Devine, Udogie, Sarr, Dragusin, Johnson og VDV.Kan vel ikke kalle alle talenter, men de eldste er kun 23.
Tenk om vi skulle fått inn en manager som er noen hakk bedre taktisk og kan få ut det beste av dem.En drøm om vi Levy virkelig satser og henter inn Alonso.