16 dager senere

Forøvrig enda en grunn til å holde seg unna Gallagher.

Må vel innrømme at jeg ikke har noe særlig tro på at Bergvall får veldig mange minuttene med spilletid neste sesong dessverre. Håper jeg tar feil.

Leser flere steder som mener han kommer til å gli rett inn på laget.
Sett noen skrytevideoer av han og selv om ikke det er for mye å gå etter så er det noe jeg legger merke til. Stor, sterk, teknisk, lavt tyngdepunkt og ballen klistret til beina.
Minner dette litt om en annen vi hadde i klubben.😉

John_chef Minner dette litt om en annen vi hadde i klubben.

Hvis du sikter til Dembele så hadde det vært fantastisk. Eneste jeg kunne ønske meg da var litt flere mål.

Vet ikke helt om jeg ser Dembele. Minner meg mer om Bissouma hvis Bissouma hadde hatt mening bak føringene sine. Men en liten dæsj av en ung Gerrard.

Så vanskelig å si med spillere i den alderen. Noen tar det neste nivået omtrent fra dag 1. Andre må bruke år. Og de fleste klarer det aldri.

Kjenner han kun fra klipp selv, men for meg virker han spesiell. Det sagt - selv om jeg skulle få rett (som på ingen måte er sikkert) og at han er spesiell. Så brukte en kar som Sarr flere år fra han slo igjennom på høyt nivå i Frankrike til at han holder PL-nivå. Og selv nå er han ustabil. Sarr er også spesiell. Ødegaard gikk også en ganske lang vei. Han hadde vel akkurat fylt 19 da han gikk til Herenveen. Da spilte han vel 1.5 sesong der. 1 sesong i Vitesse og en sesong i Sociedad før han var klar for å spille på høyt nivå i PL. Der også brukte han litt tid på å spille seg varm. Synes ikke Ødegaard er det perfekte eksempel heller, men fra da han gikk til Herenveen spilte han fast i mange sesonger. Vi virker til å la alle unge råtne lenge lenge før de får spille fotball. Helt merkelig.

Hvis vi beholder Bergvall i troppen må han i det minste få spille en del. Hvis ikke må han ut igjen.

Håper Bergvall er en spiller Ange ville ha, ikke en klubbsignering. For meg er det bare å gønne på. Sarr og Bergvall på midten der. Tror det blir veldig sexy om et års tid 😂

2 måneder senere
    en måned senere
    3 måneder senere

En fornuftig tanke ettersom det blir få «enkle» kamper i cupene etter jul. Bergvall har ikke sett spesielt imponerende ut og trenger nok mer tid og erfaring for å kunne spille i PL.

Når man har en trener som ikke bytter før det 84 min så ja. Mannen som er så modig.

Schism Minner litt om Poch, han var også treg med å bytte og nektet å tilpasse spillet sitt når det buttet i mot.

Kungreke

Ja. Karen har spilt 4 ganger mer enn 60 min. Så skal vi sende han ut.

Blir så matt av denne klubben i blant.

Og han skal utkonkurrere en midtbane vi bare må akseptere ikke kan konkurrere med Ipswich sin.

Tror det er fornuftig meg et lån, ser ut PL er et hakk over han akkurat nå.EL kan han selvsagt få mer sjanser, men også her er nivået litt for høyt.
        Det er ikke kritikk, for han er et talent.Å gå fra den Allsvenskan til PL er et stort sprang.La han gå på lån til Championship eller Eredivisjon.En plass han får spilletid.Tror det vil gjøre han godt.
        Tror dette en spiller vi kan få mye glede av i fremtiden.