Hvis han greier å få ut det offensive reportoaret han har vist i Allsvenskan, burde han vel spille som 10er eller 8er. Veldig spent på han her merker jeg.
Lucas Bergvall
La oss håpe det blir et luksusproblem. Å ha noen dypere i banen som kan gå av folk på den måten er også ekstremt verdifullt.
Antar han klarer flere målgivende enn Maddison om han så må spille libro.
Klarer han like mange assists som Maddison blir jeg uhyre imponert.
Jeg tok feil når det gjelder Maddison. Han er faktisk Eriksen - ala 23/24.
Maddison med 7 assists på drøye 1800 minutter.
Er vel kun Son som har en fantastisk sesong som har flere for oss denne sesongen.
Ikke sant. Og Kulusevski har bare samme Son og Richarlison foran seg hva gjelder antall mål. Ser ikke at karen får mye kjærlighet fra deg av den grunn.
Og Porro har like mange målgivende som Maddison.
Uansett. Såkalt "tongue in cheek". Blir off-topic.
Kjenner ikke Bergvall godt nok, men virker til å være mer lik Ndombele i stilen enn Maddison.
Her later det til at Gold har snakket med Bergvall / folk rundt Bergvall:
https://www.football.london/tottenham-hotspur-fc/news/meet-lucas-bergvall-tottenhams-exciting-29188854
Et mer fyldig intervju later til å ligge i loopen også.
Forøvrig enda en grunn til å holde seg unna Gallagher.
Må vel innrømme at jeg ikke har noe særlig tro på at Bergvall får veldig mange minuttene med spilletid neste sesong dessverre. Håper jeg tar feil.
Leser flere steder som mener han kommer til å gli rett inn på laget.
Sett noen skrytevideoer av han og selv om ikke det er for mye å gå etter så er det noe jeg legger merke til. Stor, sterk, teknisk, lavt tyngdepunkt og ballen klistret til beina.
Minner dette litt om en annen vi hadde i klubben.
Vet ikke helt om jeg ser Dembele. Minner meg mer om Bissouma hvis Bissouma hadde hatt mening bak føringene sine. Men en liten dæsj av en ung Gerrard.
Så vanskelig å si med spillere i den alderen. Noen tar det neste nivået omtrent fra dag 1. Andre må bruke år. Og de fleste klarer det aldri.
Kjenner han kun fra klipp selv, men for meg virker han spesiell. Det sagt - selv om jeg skulle få rett (som på ingen måte er sikkert) og at han er spesiell. Så brukte en kar som Sarr flere år fra han slo igjennom på høyt nivå i Frankrike til at han holder PL-nivå. Og selv nå er han ustabil. Sarr er også spesiell. Ødegaard gikk også en ganske lang vei. Han hadde vel akkurat fylt 19 da han gikk til Herenveen. Da spilte han vel 1.5 sesong der. 1 sesong i Vitesse og en sesong i Sociedad før han var klar for å spille på høyt nivå i PL. Der også brukte han litt tid på å spille seg varm. Synes ikke Ødegaard er det perfekte eksempel heller, men fra da han gikk til Herenveen spilte han fast i mange sesonger. Vi virker til å la alle unge råtne lenge lenge før de får spille fotball. Helt merkelig.
Hvis vi beholder Bergvall i troppen må han i det minste få spille en del. Hvis ikke må han ut igjen.
Håper Bergvall er en spiller Ange ville ha, ikke en klubbsignering. For meg er det bare å gønne på. Sarr og Bergvall på midten der. Tror det blir veldig sexy om et års tid