Til Everton
PL: Tottenham - Brentford | 31. januar 2024
Jeg ser gjerne litt rotasjon til denne. Når det først er midtukekamp og vi endelig har litt kvalitet i bredden, blir det for dumt å ikke benytte anledningen til å holde flere bein varme.
Håper Dragusin starter. Når Dier får 90-minuttere for Bayern, må han jo nesten begynne å angre på valget . Enten inn for VdV, eller evt for Udogie og VdV på backen. Enig med Schism at Skipp bør starte, og Kulusevski opp på høyre. Om det blir Johnson eller Werner på venstre er litt samme.
Alasdair Gold tror på
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Udobie
Skipp - Bentancur - Maddison
Kulusevski - Richarlison - Werner
Spennende med debut!
Tror vi Madders er klar for 60 min pluss?
Tror Mr. Gold har rett.
Madders har forholdsvis mye tid og treninger inne nå, samt litt spilletid.
Så kommer Sarr inn og snur til overlegen seier
Vanskelig å si utenifra, men ettersom Sarr er tilbake til neste så finnes det nok en del gode argumenter for å starte Maddison her.
Maddison spiller så lenge han orker i denne kampen - og sitter på benken fra start på lørdag.
Ikke nødvendigvis noe i veien for at Maddison starter begge heller - ettersom jeg tipper man må ut etter rundt 60 uansett. Vanskelig å være helt i kampform etter å ha vært så lenge ute - selv om evt. alt er på stell hva gjelder smerter og generell fysisk form.
Ny kamp og nye sjanser.Hadde virkelig smakt med tre poeng i kveld.Er det nå og fremover vi kommer til se det beste av Tottenham.Spillere tilbake fra skade og landslag, det kan bli spennende fremover.
Nå det er sagt så er jeg litt redd for dette kan bli en slite kamp.Brentford kommer til å krige godt her, ligge lavt og satsen på kontringer med Toney spissen.
Vi begynner å få spillere tilbake, Maddison fikk vel 15 min mot City.Han greier nok ikke 90 min. og vil nok være litt rusten fremover, men mulig han starter i kveld.
Sarr er tilbake og det er gode nyheter, sitter nok på benken i kveld.
Er vel på tide å gi Johnson en liten pause, tror han trenger det.Liker spilleren godt, men en tur på benken kan passe han nå.
Håper på dette laget.
Vicario
Porro-Romero-VDV-Udogie
Højbjerg-Bentancur
Kulusevski-Maddison-Werner
Richarlison
Ligge det litt i luften at Dragusin får starte i kveld, bare en følelse jeg har.Tar Ange den sjansen?.
Håper også at Dragusin får prøve seg. Han er jo en av spillerne i form, og ikke en som skal spille seg i form. Så veldig lovende ut bare på de minuttene han fikk mot United.
OsvaldoArdiles Gold fikk rett, tror dette er noe av det beste vi kan stille med pr nå Håper Werner får en god kamp og at Johnson kommer inn og overbeviser
- Redigert
Pokker ta meg. Madders og Benta spiller sammen for første gang
Edit: starter sammen
er nok desverre litt for tidleg for dei å "klikke" heilt i lag. Men skal bli kjekt å sjå om der er ein god dynamikk
Ikke i tvil om at det er det sterkeste vi har akkurat nå. Og solid lag.
Bør bli plankekjøring dette. Selv uten Son og Sarr.
Synd Nusa ikke spiller venstre vingback på Brentford
Toney med 3 etterslengere første 5, må følge litt med på han.
To skremmeskudd, så satt den. Vi ble advart
Flying start???
Hvordan i helvete klarer VAR å bruke minutter på den offsiden!?