Tottenham mot Brentford

Turnering: Premier League
Når: 31. januar 2024 kl 20:30
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: David Coote
TV: Viaplay, V Sport PL 2

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro Romero Van de Ven Udogie
Kulusevski Bentancur Skipp
Johnson Richarlison Werner

Innbyttere: Forster, Dragusin, Emerson, Maddison, Højbjerg, Santiago?, Gil, Donley, Scarlett
Skadet: Veliz, Solomon, Lo Celso, Davies?, Sessegnon?
Utilgjengelig: Son, Sarr, Bissouma

Motspiller å se opp for: Mbeumo?
Forventet resultat: 2-1 (Richarlison x 2)

Arkiv med Tottenham mot Brentford-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 21, 2 kamper i FA-cupen, endelig resultat i FA-cupen, 1 kamp i Ligacupen samt endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Brentford #TottenhamBrentford

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Selv om noen av våre spillere potensielt ryker ut av Afcon snart, så er det vel ingen som kommer til å nå tilbake til denne kampen uansett.

Om det stemmer at Højbjerg er på vei ut dette vinduet, så vil han ikke spille denne kampen naturlig nok. Det er kanskje mindre sannsynlig siden vi ikke later til å ha noen "erstatter" på vei inn?

I min verden hadde det vært gøy å spille Emerson på backen og Porro på kanten. Trur faktisk ikke jeg orker mer av Werner og Johnson akkurat nå.

Porro er på mange måter det beste angrepsvåpenet vi har nå - fra backen. Jeg hadde ikke rørt på det.

Vi skal spille onsdag - lørdag. Så vil gi mening å rotere noe, men hvem som blir rotert har jeg ikke så veldig sterke syn på.

Ser man bortifra lørdag ville jeg startet:

Vicario
    Porro - Romero - VDV - Udogie
    Maddison - Bentancur - Skipp
    Kulusevski - Richarlison - Werner

Men at Johnson skal droppes er vel som å tro på julenissen.

Forstår ingenting hvis Skipp ikke starter denne. God mot United. Skal ikke overdrive hans innhopp mot City, men gjorde seg ikke bort. Nå som han endelig er i full kampform og vi mangler Sarr, Bissouma og Lo Celso er det for meg ingen tvil om at han bør starte. Enda mer da Kulusevski var såpass dårlig på midten sist.

Sjelden jeg mener kamper må vinnes i PL, men vi møter et Brentford i dårlig form og med ganske mange spillere ute. Sannsynligvis vil de være uten minst 6 mann som har spilt ganske mye i år.

Kan fint se at Dragusin starter denne - og Emerson mot Everton.

OysteinS
    Ikke udelt enig der. De løpene nå sist var av rimelig lav kvalitet, timingen var dårlig og som sagt ikke særlig trøkk i de heller. Kulusevski burde sluppet ballen til ham et par ganger i 1.omg men forstår også hvorfor han vegra seg. Når Werner først får ballen ser det også rimelig blodfattig ut

Werner har vært i Tottenham i ca to uker. Ingen preseason. At han trenger litt tid for å finne rytmen er bare naturlig.

Jeg ser gjerne litt rotasjon til denne. Når det først er midtukekamp og vi endelig har litt kvalitet i bredden, blir det for dumt å ikke benytte anledningen til å holde flere bein varme.

Håper Dragusin starter. Når Dier får 90-minuttere for Bayern, må han jo nesten begynne å angre på valget 😅. Enten inn for VdV, eller evt for Udogie og VdV på backen. Enig med Schism at Skipp bør starte, og Kulusevski opp på høyre. Om det blir Johnson eller Werner på venstre er litt samme.

Alasdair Gold tror på

Vicario
    Porro - Romero - van de Ven - Udobie
    Skipp - Bentancur - Maddison
    Kulusevski - Richarlison - Werner

Tror vi Madders er klar for 60 min pluss?

Tror Mr. Gold har rett.
        Madders har forholdsvis mye tid og treninger inne nå, samt litt spilletid.
        Så kommer Sarr inn og snur til overlegen seier

Knut ror vi Madders er klar for 60 min pluss?

Ja. Trenger ham fra start, og så kan han hvile ☺

Vanskelig å si utenifra, men ettersom Sarr er tilbake til neste så finnes det nok en del gode argumenter for å starte Maddison her.

Maddison spiller så lenge han orker i denne kampen - og sitter på benken fra start på lørdag.

Ikke nødvendigvis noe i veien for at Maddison starter begge heller - ettersom jeg tipper man må ut etter rundt 60 uansett. Vanskelig å være helt i kampform etter å ha vært så lenge ute - selv om evt. alt er på stell hva gjelder smerter og generell fysisk form.

Ny kamp og nye sjanser.Hadde virkelig smakt med tre poeng i kveld.Er det nå og fremover vi kommer til se det beste av Tottenham.Spillere tilbake fra skade og landslag, det kan bli spennende fremover.

Nå det er sagt så er jeg litt redd for dette kan bli en slite kamp.Brentford kommer til å krige godt her, ligge lavt og satsen på kontringer med Toney spissen.
        Vi begynner å få spillere tilbake, Maddison fikk vel 15 min mot City.Han greier nok ikke 90 min. og vil nok være litt rusten fremover, men mulig han starter i kveld.
        Sarr er tilbake og det er gode nyheter, sitter nok på benken i kveld.
        Er vel på tide å gi Johnson en liten pause, tror han trenger det.Liker spilleren godt, men en tur på benken kan passe han nå.

Håper på dette laget.
        Vicario
        Porro-Romero-VDV-Udogie
        Højbjerg-Bentancur
        Kulusevski-Maddison-Werner
        Richarlison

Ligge det litt i luften at Dragusin får starte i kveld, bare en følelse jeg har.Tar Ange den sjansen?.

Håper også at Dragusin får prøve seg. Han er jo en av spillerne i form, og ikke en som skal spille seg i form. Så veldig lovende ut bare på de minuttene han fikk mot United.

OsvaldoArdiles Gold fikk rett, tror dette er noe av det beste vi kan stille med pr nå 👍 Håper Werner får en god kamp og at Johnson kommer inn og overbeviser 😊