presley Højbjerg og Skipp blir kanskje litt hipp som happ, er vel litt forskjellige preferanser blandt oss supportere der, synes Højbjerg har hatt en del flere farlige konsentrasjonsmist denne sesongen. Har vel heller ikke greid å beskytte forsvaret i den grad han greide forrige sesong. Skipp har kanskje vært litt mer anonym
Nå som Richarlison endelig har funnet formen, så ønsker jeg ikke å å bytte posisjon på han igjen heller endre senere i kampen. Werner kan også spille alle posisjoner der framme, så ønsker heller han på kant. Ønsker Werner fra start da.
Tror ikke det er veldig lurt økonomisk å selge Lo Celso eller Bentancur (går utifra at han er i samme kategori) grunnet skader denne sesongen, da tror jeg vi må selge dem veldig billig. I og med at begge har fungert såpass godt når de har vært friske tror jeg det er lurere å håpe at vi er heldigere med skader neste sesong. Skulle man ønske å selge likevel, vil de da ha fått mulighet til å spille opp salgsverdien. I tillegg tror jeg det er lurt å se om Bissouma finner tilbake til formen før vi tynner ut.
Royal har vært såpass god i sine forskjellige roller, at det gjør litt vondt å sette han ut, men denne kampen er såpass viktig at jeg hadde følt meg litt tryggere med en ekte stopper der bak.