Manchester United mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 14. januar 2024 kl 17:30
Stadion: Old Trafford
Dommer: John Brooks
TV: Viaplay, V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro Romero? Van de Ven Udogie
Kulusevski Skipp Bentancur
Johnson Richarlison Werner

Innbyttere: Forster, Dragusin, Dier?,Emerson, Sessegnon, Dorrington?, Højbjerg, Gil, Scarlett, Donley?
Skadet: Perisic, Veliz, Davies, Romero, Maddison, Lo Celso, Solomon?
Utilgjengelig: Son, Sarr, Bissouma

Motspiller å se opp for: Fernandes
Forventet resultat: 2-2 (Richarlison, Werner)

Arkiv med Manchester United mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse (oppdatert t.o.m. PL runde 20, 1 kamp i FA-cupen, 1 kamp i Ligacupen samt endelig resultat i Ligacupen)

#Tottenham #Manchesterunited #ManchesterunitedTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Gjør du det med vilje at du har en spiller på banen og benken samtidig i hver runde? 😅

Schism haha, har jo sagt at jeg nok begynner å bli dement 😃

(EDIT: Har nok med at jeg bruker copy/paste for å sjonglere spillere mellom benk og bane - og det går litt vel fort noen ganger, særlig i de tilfeller jeg ombestemmer meg)

Dragusin starter denne 😁

Det ryktes på sosiale medier at Romero er i full trening og forventes klar mot Manu. Uvisst hvor kredibel kilden er.

Romero / Maddison

However, despite their progress in their rehabilitation from those injuries, Ange has confirmed that this Sunday's trip to Manchester United will come too soon for both of them with our number 10 still working in his own individual sessions while Cuti has just rejoined the first team squad sessions this week.

Scarlett, Davies og Lo Celso bekreftet skadet.

Når man ser pressekonferansen skulle jeg ønske alle journalistene var rumenske. Gode spørsmål 👍

Spennende å se lagoppstillingen i dag med både nye fjes og flere usikre/skadede. Håper på dette laget:

Vicario
    Porro - Dragusin - VDV - Udogie
    Skipp - Deki - Bentancur
    Johnson - Richy - Werner

Er ikke så fan av at nye folk som har vært noen få dager i klubben skal starte i første kamp. Synes det er mer naturlig med et innhopp der de får sjansen til å spille seg inn. Litt av respekt for de som er fra før, men også fordi man nok trenger litt tid for å tilpasse seg nytt lag, spillestil osv.

Tipper Royal starter sammen med VDV, god sist. Foran er det litt veldig tynt, så kanskje ikke helt utenkelig at Werner er med fra start.

Osvaldo

Generelt enig i den.

Samtidig kan man fint argumentere for at en stopper bør spille foran en back som stopper i akkurat dette tilfellet.

Starter Dragusin tar jeg det som et tegn på at han har tilpasset seg raskt. Så er det selvsagt en risiko, men…

Kan også bli lenge til han spiller hvis han ikke får starte denne. Sånn sett kan det være greit å gi han en kamp tidlig.

Werner er for meg annerledes og bør ikke danke ut noen av de eksiterende fra start. Selv om jeg knapt er noen fan av den Johnson vi stort sett ser. Og ser nytten av Kulusevski på midten når Maddison er ute.

Hadde Royalen slitt de siste kampene, hadde jeg ikke tvilt, men det har han jo ikke. Kanskje det er over, men plutselig kan jo han få en "blødning". Uansett, bør få fortsette, og som det nevnes, slippe inn Rumener'n etter hvert. Werner bør absolutt starte. Har flere treninger også...

Spent på laget, nok en gang har vi fått nye skader.Utrolig surt.
        Davies og Lo Celso ute, det er virkelig tynt nå.Tror ikke VDV og Romero holder 90min.
        Dragusin er ny og knapt hilst på alle, en trening er vel det han har.Spent om han takler PL.

Lo Celso igjen, synes han er ofte skadet.God spiller, men det ser ut som PL er for tøft for han.Selge i sommer?

Vicario
        Porro-Royal-VDV-Udogie
        Bentancur-Højbjerg
        Johnson-Kulu-Richarlison
        Werner

Uff, mye om og men her.Vi har nå to midtstoppere på benken, de kan fint komme innpå i andre omgang.VDV holder ikke hele kampen, det gjør heller ikke Romero.
        Med mye skader på midtbanen også så blir det utfordrende.Holder Højbjerg foran Skipp.Kulu må være playmakeren.
        Kan vurdere Gill på vingen å sette Richarlison som spiss.Veldig usikker der.

Fremdeles ganske sikker på at Dragusin går rett inn på laget sammen med VdV. Blir ikke sjokkert om Werner starter heller.

CWaddle Hadde Royalen slitt de siste kampene, hadde jeg ikke tvilt, men det har han jo ikke.

Kanskje urettferdig å peke på Royal spesielt, men vi har jo virkelig slitt defensivt i perioder av de siste 3-4 kampene. Hang i tauene både mot Everton og Bmouth.

Rett og slett ikke greid å stå i mot når vi først blir satt under press, og det må man jo kunne tilskrive at vi har spilt med to backer i midtforsvaret, som ikke er vant til å forsvare boksen på samme måte.

Nå vet vi jo aldri hva vi får med United, men må vel bare anta at det blir perioder under press på Old Trafford, og da er det viktig med folk som faktisk kan håndtere det.

Må huske at Skipp har vært på banen. Det forklarer vanligvis alt hva gjelder problemer.

Spørsmålet for meg er mer hva slags spiller Emerson er ved siden av VDV. Det vet man ikke.

Magefølelsen min nå sier Dragusin, men ingen forklaring på hvorfor.

presley Højbjerg og Skipp blir kanskje litt hipp som happ, er vel litt forskjellige preferanser blandt oss supportere der, synes Højbjerg har hatt en del flere farlige konsentrasjonsmist denne sesongen. Har vel heller ikke greid å beskytte forsvaret i den grad han greide forrige sesong. Skipp har kanskje vært litt mer anonym

Nå som Richarlison endelig har funnet formen, så ønsker jeg ikke å å bytte posisjon på han igjen heller endre senere i kampen. Werner kan også spille alle posisjoner der framme, så ønsker heller han på kant. Ønsker Werner fra start da.

Tror ikke det er veldig lurt økonomisk å selge Lo Celso eller Bentancur (går utifra at han er i samme kategori) grunnet skader denne sesongen, da tror jeg vi må selge dem veldig billig. I og med at begge har fungert såpass godt når de har vært friske tror jeg det er lurere å håpe at vi er heldigere med skader neste sesong. Skulle man ønske å selge likevel, vil de da ha fått mulighet til å spille opp salgsverdien. I tillegg tror jeg det er lurt å se om Bissouma finner tilbake til formen før vi tynner ut.

Royal har vært såpass god i sine forskjellige roller, at det gjør litt vondt å sette han ut, men denne kampen er såpass viktig at jeg hadde følt meg litt tryggere med en ekte stopper der bak.