Morsomt at vi plutselig er i en situasjon hvor det å beholde Højbjerg og Sanchez kanskje ikke er noen krise. Ting forandrer seg gitt.
Dette blir vel som Kane - mange «twist and turns» på slutten. Heldigvis virker det som Ange er veldig komfortabel med situasjonen. Virker rett og slett som at vi har diskutert igjennom «alle» scenario godt. Virker også som Ange er rimelig enkel å forholde seg til. Tipper han har sagt selges Højbjerg så må ditt og datt skje. Så er det opp til de andre i klubben å levere deretter. Og til den slags tror jeg egentlig Levy er perfekt. Spesielt nå som han nok ser at Ange virker til å fungere.
Akkurat nå er faktisk det viktigste for meg at Ange ikke føler seg snytt på slutten. At vi hopper på 50m for Højbjerg og henter «Rasiak» for å fylle opp. Heldigvis nekter jeg å tro at det skjer (selv om det kan skje når tidspresset blir stort). I motsatt fall at vi sier nei til 50m fordi vi blir stressa og Ange føler at en av hans mål ryker fordi klubben er for treg.
Det nest viktigste er at Maguire ikke kommer. Selv om han opplagt ikke er så dårlig som folk vil ha det til - så orker jeg ikke enda en slik stopper. Nå virker Romero mer «normal» allerede og VDV virker jo som en drøm hva gjelder å ikke gjøre idiotiske ting (selvsagt vil han også gjøre tabber, men ikke slik Maguire, Dier, Sanchez og co. har holdt på i årevis). Da tar jeg heller en kjedelig stopper som «tredjevalg» enn den potensielle oppsiden til Maguire (at han på sitt beste er veldig god er det liten tvil om).