Madball Hadde vært morro om Højbjerg fikk en bra kamp. Han er bedre enn det han har vist i innhoppa men sikkert ikke så lett når man har blir kastet innpå nå og da. Godt at Emerson får mer tid på banen også
Knut Skipp er visst som sunket i jorden i dag, så Santiago får en ny opptreden på benken (nr 2 denne sesongen tror jeg).
Knut Knut "Skippy got a bit of a knock," Ange said ahead of the clash at the Amex. "He should be okay for the weekend, but unavailable for tonight."
Mabbutt Vicario holder oss virkelig inne i denne. Synes vi blir presset altfor lavt. Vi må sette linja; hit men ikke lenger.
Mabbutt Kungreke Den der er ikke engang unødvendig, den er så ille at noen bør sjekke tippekupongen til Kulusevski. 🙈
Madball Vi sliter bigtime med å kontrollere kampen. Midtbanen er helt borte. Det florerer av feilpasninger fra de fleste av spillerne våre.
Eddie 2-0 etter 25 min mot et skadeskutt Brighton...det hadde jeg ikke trodd.. Vi er altså ikke kvitt dette syndromet som har hengt over oss i mange år...