PL: Brighton - Tottenham | 28. desember 2023
Og det i en sesong uten mesterskap på sommeren i forkant
Det virker jo absolutt slik...
Spørsmålet er om det kan være et resultat av "selektiv hukommelse" siden det er noen år siden vi hadde virkelige skadeproblemer selv. Må innrømme jeg vanligvis ikke bryr meg noe særlig om skadelista til andre PL-lag.
Så hadde man en relativt hard sesong i fjor med liksom-vm midt i sesongen.
Jeg kan faktisk ikke huske sist vi hadde skader på så mange sentrale spillere på en gang.
Det blir jo som et helt nytt lag når alle er tilbake igjen. Vi har faktisk ikke sett oss starte med vår beste 11er en eneste gang denne sesongen.
Spennende kamp i dag og veldig spennende Januarmåned.
Knut litt flaks i all vår uflaks å møte et så skadeskutt Brighton nå. Jeg kjenner ikke squaden deres noe særlig, men det må da være mange navn av de som er ute nå som svekker førsteelleveren kraftig. Og da blr vi ha god sjanse på seier, selv om vi er skadeskutt selv og stiller spesielt tynt på midtstopper-plass. Håper på dette laget:
Vicario
Porro - Emerson - Davies - Udogie
Sarr - Højbjerg - Deki
Johnson - Richy - Son
Spent på kampen i dag. Håper forsvaret klarer seg.
Ikke lett borte mot Brighton, men de er også skadeutsatt.De er heller ikke kanonform for tiden.
Romero ute opp imot 4 uker, hva er det som skjer.For mange kamper, litt skadet mens han spiller, treningen for hard?
Får ikke gjort noe med det, vi må bruke de som er tilgjengelige.
Forsvaret vårt er svakt nå, så her blir angrep som det beste forsvar.Gå ut og sette dem under press.Jage hver ball og holde tempoet oppe.
Tror Ange stiller med dette laget.
Porro-Royal-Davies-Udogie
Sarr-Lo Celso
Johnson-Kulu-Son
Richarlison
Kan bli noen interessante innhopp.
- Redigert
Lagoppstilling ganske som forventet, spent på Højbjerg, synes han har slitt med å tilpasse seg denne sesongen. Håper selvfølgelig han lykkes som med alle andre, men jeg hadde helst sett Lo Celso starte isteden. Forsvaret er det det er, hverken mer eller mindre, men det beste vi kan stille med.
Krysser fingrene for seier og mye god Angeball!
Edit: Savner Sanchez, tror Ange kunne gitt han sitt livs sesong, så bra ut fram til han ble solgt.
Hadde vært morro om Højbjerg fikk en bra kamp. Han er bedre enn det han har vist i innhoppa men sikkert ikke så lett når man har blir kastet innpå nå og da. Godt at Emerson får mer tid på banen også
- Redigert
Skipp er visst som sunket i jorden i dag, så Santiago får en ny opptreden på benken (nr 2 denne sesongen tror jeg).
Syk syk redning av Victoria. Igjen
Faen, Son mister ballen og vips så leder de.
Kan ikke huske sist vi ikke scorte først