Jeg har ingen planer om noe stort forsvar av Dragusin. Virker som et idiotisk kjøp av Ange. Hvis man ønsker stoppere med høy fart og som er komfortable med ballen i beina. Dragusin passer ikke noe av det - selv om jeg synes han virker til å ha veldig mye kvalitet i seg - så tror jeg aldri han blir virkelig god under Ange.
Mulig han har ledet til fire skudd fra motstanderen, men han har enda ikke kostet oss noe mål direkte - (kanskje Bournemouth, men jeg kjenner ikke arbeidsoppgavene 100% der).
Bournemouth mulig. Det er hans mann opprinnelig, men vi virker til å spille en slags hybrid mellom mann og sone-markering. For meg er det målet der mye mer Udogie enn Dragusin. Helt katastrofalt av Udogie. Men hvis Dragusin skal følge sin mann der (som jeg faktisk tviler på, men vet ikke) så er det også veldig svakt av Dragusin.
Fulham: Dragusin ingenting med det å gjøre. Selv om jeg ikke husker hvem som mistet ballen. Uansett lang spillsekvens etter det.
Ipswich: 1-0 ingenting med han å gjøre. 2-0 treffer returen fra keeper han. Mange som gjør mye feil før 2-0 - Dragusin er ikke en av de.
Aston Villa: Corner. Ingenting med Dragusin å gjøre.
Newcastle: Ingenting med Dragusin å gjøre.
Det er vel alt han har spilt i PL i år (i kamper vi har sluppet inn mål). Dragusin har spilt mindre, men Romero, Porro og Udogie har direkte vært skyld i flere mål enn Dragusin.