Andreas gazza79 der er rom for å være uenige. Eg berre synst at der er andre på bana i dag som spelar dårlegare en skipp i dag. Blant anna han som nettopp måtte gå av med et unødvendig rødt kort
gazza79 Andreas ikke uenig i det 👍 Bissouma skifter mellom håpløs og verdensklasse på sekunder, helt sprøtt
Schism Tror få er enige der John. Selv om jeg ser poenget så kan ikke foten til Bissouma være så høy.
Kungreke John_chef Jeg er ikke uenig, men det der er rødt kort uansett. Men ja, Forest har ikke fått et eneste kort.
Andreas John_chef forsøke å breisoe ballen og sparke folk nesten i knehøyde med knottane. Potato/Tomato.
John_chef Det jeg mente med rødt kort taklingen er at det ikker er spesielt mye kraft, og hadde han truffet ball først så hadde det ikke vært noe tema. Når man ser stillbilde så ser alt mye verre ut.
Andreas John_chef Enig i mykje av det du seier. Men hadde Yates gjort den taklinga mot Bissouma, hadde du hatt samme synspunkt da? Eg meiner den er raud. Mykje meir raud enn Romeros raude mot Chelsea.
Andreas Rart at man skal være så negative som eg er når man ledar 2-0. Handlar selvfølgelig mykje om at vi virkar stressa og planlause.