Andreas gazza79 der er rom for å være uenige. Eg berre synst at der er andre på bana i dag som spelar dårlegare en skipp i dag. Blant anna han som nettopp måtte gå av med et unødvendig rødt kort
Andreas Surt at det raude kom mot Yates, som knapt fortjena å være på bana. Men ellers er jo det eit greit raudt kort. Hadde blitt sur om Yates hadde berre fått gult om rollene vart ombytta
Kungreke Kan argumentere for at han ikke burde fått kort da, siden Yates skulle vært ute med to gule kort 😂
John_chef Det er så dårlig dømming. Han prøver å breiside ballen men bommer. Mens når Forest spilleren flyr inn i takling, da er det ikke frispark en gang
Kungreke John_chef Jeg er ikke uenig, men det der er rødt kort uansett. Men ja, Forest har ikke fått et eneste kort.
Andreas John_chef forsøke å breisoe ballen og sparke folk nesten i knehøyde med knottane. Potato/Tomato.
gazza79 Andreas ikke uenig i det 👍 Bissouma skifter mellom håpløs og verdensklasse på sekunder, helt sprøtt
Schism Tror få er enige der John. Selv om jeg ser poenget så kan ikke foten til Bissouma være så høy.