Mabbutt Så er jeg enig i de som sier at Lo Celso ikke er Maddison, uten at jeg er enig i kritikken fra noen på Lo Celso. Lo Celso har vært bra, men synes han virker å være bedre dypere mens Maddison er bedre framme.
Gjort samme refleksjon.
Blir litt absurd å skulle kritisere Lo Celso nå - etter at han har vært en av våre beste de siste kampene, men litt skuffet over at han i går ikke tok mer av "Maddison-rollen" i går. Det virker som han er bedre som "8er" ved siden av Maddison, men virkelig gode spillere tilpasser seg også etter hvem som spiller. Men så blir det urettferdig å forvente at Lo Celso skal være alt etter å ha knapt spilt fast for denne klubben i årevis.
Lo Celso og Maddison tror jeg kommer til å kunne fungere fantastisk sammen. Lo Celso er veldig god på å gi andre litt ekstra plass - Maddison med litt ekstra plass rundt boksen er dødelig.
For meg var Romero banens beste i går. Så selv om jeg deler dine tanker om han fra i fjor og hvem han spilte med så synes jeg ikke det var synlig i går. Tvert imot synes jeg Romero virkelig prøvde å være en leder og spilte til tider fantastisk. Davies er nok enklere å spille med en feks Dier - og Porro er en helt annen spiller defensivt i år enn hva han var for Romero i fjor. Slikt spiller nok også inn.