Lo Celso mister plassen til fordel for Deki. Både Son og Richy starter.
PL: Tottenham - Newcastle | 10. desember 2023
Spesielt. Synes lo Celso har vært veldig bra til å ha blitt kasta inn det.
Bra med Kulusevski sentralt, men synd at Lo Celso ikke starter.
- Redigert
Mulig det er taktisk også. Om Son risikerer å måtte tas av tidlig så sparer man et bytte på å gjøre det slik?
Bissouma får starte igjen, men Lo Celso er på benken.Rykter om smell leser jeg.
Hadde smakt utrolig godt med 3 poeng i dag.
Vi må snu dette trenden vi er i, håper Richarlison virkelig slår til.Hakk i plata, men vi være effektive.
Må ta sjanser mtp avslutninger, få ballen inn i boksen.Liker Porro der, han hamrer ballen inn uansett.
Kulu blir vel playmakeren vår, kan fungere.
Bare 3 poeng holder i denne kampen. Nå må gutta stå løpet ut og tørre å ta sjansene sine
Fra VG;
Richarlison får en god mulighet! Flott ball fra Son mot Bissouma som flikker ballen elegant videre til Richarlison. Brasilianeren får ikke til en skikkelig avslutning.
Hørt det før, karra?? ;-)
Synes vi ser friske ut jeg, men det gjør vi jo alltid i starten på kamper!
Sterkt av Davies, kunne også lett gått i eget mål.
Ser at alle lag vi møter nå kanaliserer presset slik at det er Davies som blir den ''fri'' mannen. Ikke like farlig når han går opp som Romero. Selvfølgelig derfor de gjør det
Synes Richarlison har vært ganske frisk jeg.
Frisk start! Men spillerne må tørre å skyte! Det har vært mange situasjoner nå hvor f.eks Madison hadde prøvd skudd. Han lykkes ikke hver gang han heller, men man må jo prøve.
Vi kommer oss til sjanser men der stopper det.
Rett i kassa
Bra, men nå må vi følge opp! Newcastle har kapasitet til å hente opp både 2 og 3 måls ledelse.
Fantastisk involvering av Son
Fint å ha en ving som klarer å slå inn et fornuftig innlegg.
Johnson ubrukelig fra høyre også.
Fortjent.