Så VAR skal ikke vurdere taklinger i år. Like greit.
VAR, dømming og regelverk
- Redigert
Slapp av. Straks Romero gjør en litt saftig takling eller det gjøres "urett" mot Livarpool så er nok policyen en annen
Enda ei grei oppsummering av galskapen.
Synes det er imponerende av United fansen. Ingen av dem sutrer over at fotballen må reddes slik rivalene deres gjorde over en dodgy offside avgjørelse.
Nivået i bua er høyt.
- Redigert
Stusselig at kortet ikke blir stående etter min mening. Destruktivt spill, ingen intensjon om å ta ball, potensielt skadefrembringende om han treffer tidligere osv.
100% uenig, men det er en annen diskusjon. Eller - det er jo relevant for VAR - ettersom noen fortsatt tror VAR skal fikse ting man aldri kan bli enige om uansett.
Var fører bare til flere diskusjoner, feilene kommer uansett, nå har vi flere feilkilder enn før, potensielt mer feil med var enn uten i mine øyne.
- Redigert
Han har jo rett da ang Klopp. Tross alt
Han avkrefter ikke akkurat mistanken om at dommerne i PL ikke er veldig smarte og profesjonelle.
Toppen av isfjellet.
Patetisk, men ikke overrasket.
Spilte sammen med en som endte opp som dommer i Eliteserien etter endt karriere. Er vel omtrent den eneste av alle jeg har spilt sammens med som jeg vil kalle på grensen til idiot. Ble ikke bare dommer i Norge, men endte opp som FIFA-dommer. Kunne fint sett han ha gjort noe tilsvarende.
Drømmeuke for Coote.
Dette bringer tankene til Robbie Fowler sin velvalgte feiring for mange år siden...
Enda en flott VAR-avgjørelse. Det der er ikke straffe til Wolverhampton? Hjelpe meg.
Ser ikke helt problemet. Merkelig at Joelinton ikke får gult tidligere, men handsen er helt grei å la gå. Selv om det er merkelig hvordan det tolkes forskjellige fra kamp til kamp.
Så har Tottenhamfansen blitt mer og mer sytete. Vet ikke helt hvorfor.