Jeg bryr meg lite om dømming etter en slik prestasjon, men den der er jo også ganske interessant.

Alt kan jo ikke gis som straffe hele tida. Hva ville liverpool supporterne sagt?

Kungreke så er det ikke mange lag som får færre straffer enn oss heller. Sett i forhold til antall situasjoner

7 dager senere

Noen som har sett bra bilder av den der?

• Knut svarte på dette.

Schism haha. superironisk at det der kommer fra en dust av en arsenal-fan 😂

Blir vel som i Norge mye om og men, men bra at prosessen starter. Kjenner absolutt ingen, og da mener jeg ingen, som er virkelig opptatt av fotball som liker VAR. Noen hater det ikke, men ingen liker det.

Schism etter min mening er produktet VAR foreløpig for dårlig, men får vi offside teknologi som er like god som mål teknologien er jeg for, nå er det for dårlig, vi kan ikke leve med at det tar flere minutter før en goal kan feires. Straffe og rødt kort er også altfor inkonsekvent, men har jo litt mer for seg og hindrer noen "justismord", kanskje AI blir en løsning?

OysteinS

Jeg hater VAR, men hvis fotball fortsatt spilles om 50 år forventer jeg at dømming vil være helautomatisk. Og jeg vil like det. Da har man en algoritme som vil være lik for alle.

Dvs. - hvis jeg lever om 50 år.

Schism
              I prinsippet enig, men jeg er usikker på om regelverket kan tilpasses en så rigid modell uten å ødelegge fotballen fullstendig. For mye er rett og slett skjønnsbasert.

Men den dagen offsideteknologien er like rask og presis som mållinje, vil jeg iallefall være positiv til det.

Schism Dvs. - hvis jeg lever om 50 år.

Det gjør ikke jeg, men jeg har vært med på noen tiår med rå IT utvikling som har vært så progressive at tilogmed jeg har forhåpninger om at jeg får oppleve realtime offside uten diskusjoner, når koden er knekt snakker vi millisekunder.

OysteinS Helt åpenbart at Gordon forsøker å rive ned Amrabat ved å hekte skoene hans inn i strømpene sine. Her birde Gordon fått direkte rødt!