Schism Kan argumentere for at det skal være straffe men det blir for mykt for meg. Uansett merker man jo at spesielt norsk presse heier veldig på Arsenal også, ironisk, krisemaksimering til tusen når vi fikk det offside målet mot liverpool, om hvordan fotballen var ødelagt og måtte reddes. Nå, ingenting? Hvordan hadde kampen utviklet seg om vårt mål ikke hadde blitt annulert? Vi svarte ganske kjapt på målet til Arsenal. Tydelig for meg at det trengs en granskning av jele PGMOL nå, er alt for mange avgjørende situasjoner man kan stille spørsmålstegn ved nå. At vi ikke får den straffen kan jeg leve med isolert sett, men at de bruker 5 minutter på å annulere målet som skulle stått er helt latterlig. I tillegg ender vi opp med å spille 6 tillegsminutter på grun av dette i første omgang.

5 dager senere

Faen er vitsen med var egentlig?

Så fungerer VAR noen ganger da 😂

Er trist å se på i hvor stor grad Ars* dømmes fordelaktig for tiden. Hvis en ikke hadde "visst bedre" skulle en tro at dommerne hadde gått sammen for å sørge for at de vinner serien...

Men man kan selvfølgelig ikke beskylde dommerstanden for noe slikt 🙄

Den Ars*nal straffen var jo interessant. Hvorfor gjør ikke VAR om på den?
Var det ikke en «clear and obvious” feil av dommeren å dømme?

rihno Fordi Arsenal skal foræres trofeet i år, koste hva det koste vil.

Haaland tar Semedo i hånda og er ferdig med situasjonen. VAR fikk ikke med seg det så gir straffe allikevel. Så kan man fint si at Haaland tar feil der og at det bør være straffe, men «clear and obvious» er litt tung.

Schism Ikke noe fan av Antonio på banen, men han har helt rett.

Jeg bryr meg lite om dømming etter en slik prestasjon, men den der er jo også ganske interessant.

Alt kan jo ikke gis som straffe hele tida. Hva ville liverpool supporterne sagt?

Kungreke så er det ikke mange lag som får færre straffer enn oss heller. Sett i forhold til antall situasjoner