Egentlig en god kamp mot et veldig lavt liggende Palace.De gjorde det veldig vanskelig for oss, men vi greide å bryte igjennom.Dette er nok et bevis at vi kan spille mot lag som legger seg bakpå.Mange sier at vi sliter mot slike lag, men det tror mye av grunne er at før så greide vi ikke det, men under Ange så mestrer vi det.Vi er tålmodige, det er ikke lange baller inn mot boksen, vi ser ikke frustrasjonen i ansiktet på spillerene.
Første omgang er tung, tror spillerene ble overrasket at Palace lå så lavt.Vi har egentlig kontroll på Palace.
Andre omgang er vi bedre, vi skaper mer og går tilslutt opp i 2-0 ledelse.Begge målene er bra, vi kommer igjennom muren til Palace og skaper problemer for dem.Mål nr.2 er flott, her er det godt driv, herlig å se Johnson få sin assist.Etter han header ballen til Maddison, så er forstår han at han må bli med fremover, ikke stå å se på.
Målet til Palace trodde jeg var hands, men VAR sa nei og det må forholde oss til.
Uansett så er det stor brøler av Porro, ser ut som skolegutt der.Bregner innlegget helt feil og vipps så Ayew alene og banker inn målet.
Det som skjer før målet er også irriterende, rundt 1 minutt før så får vi frispark, men vi tar lynkjapt, hvorfor gjør vi det?
Her skal vi roe helt ned å bruke tid, kampen er på overtid og vi skal nå la tiden gå for oss.
I stede scorer de og plutselig er kampen forandret, de fikk en sjanse rett før slutt som de fort kunne ha scoret på.
Dommeren gav lette frispark til Palace, men dette får vi ikke gjort så mye med.Selvsagt er utrolig frustrende, hvor mange frispark lagte hadde Ayew før han fikk gult kort?
Vi vinner fult fortjent, herlig å se laget jobbe slikt sammen.Imponerende å se den tålmodigheten de har utviklet under Ange, det er knapt stress og frustrasjon å se.De vet at sjansen vil komme og venter tålmodig på den/de.
VDV er min MOM.For en spiller, elsker den mannen.Han har tilført noe helt enormt for oss, Gjør knapt feil, jeg sa det i en annen post, det kan fort årets kjøp.
Toppen av tabellen og la oss nyte det.Vi skal smile og kose oss, om vi vinner PL eller ikke betyr ikke så mye, det handler om at vi er tilbake.Denne tiden skal nyte folkens.
Vi vinner ikke PL, akkurat som Leicester ikke vant den eller vent litt 🤫
Det jeg håpet på før sesongen startet var topp 6 og det står jeg fortsatt ved.