John_chef enig i at Richarlison jobber bra og hadde et par gode involveringer. Generelt er jeg nokså positiv til han og synes han var strålende for watford og everton, men jeg synes å se at han er for dårlig ballspiller (og mye dårligere enn jeg trodde) til å være en skapende kraft for oss på kanten og delta i det oppbyggende spillet. I hvert fall i et kampbilde mot et kompakt palace-forsvar. Så er jeg helt enig i at han blir ikke bedre av å ha davies (eller emerson) som «makker» på venstre og at trusselen derfra blir en helt annen med Udogie på banen.
Synes heller ikke Richy har nok tempo til å være en stor bakromstrussel. Det er i hvert fall Johnson, selv om jeg er usikker på hvor mye bedre ballspiller enn Richy han egentlig er, men forspillet til 2-0 i går var nå i hvert fall førsteklasses.
Der Richy har sine styrker, som absolutt er bra de, er på hodet, i boks og som «rivjern» på topp. Headingen ned til maddison var flott, og han er helt sikkert en jævel å møte for de fleste stoppere. Bare det løsner litt, så han også får opp selvtilliten, tror jeg absolutt vi kan få mye glede av han.