Frykter vi har holdt Royal litt for kald, han virker lit VEL rusten... Bør få flere minutter framover.
PL: Tottenham - Fulham | 23. oktober 2023
Udoggie er en bedre venstreback enn Royal.
Kulu har vært helt krise siste halvtimen
Gufs fra fjoråret denne omgangen. Litt for mange nesten-spillere samtidig så blir det sånn.
Eg elska oppofrelse, energien og gutsen til forsvaret vårt. Tar seg tid til å feire godt forsvarsspel!
- Redigert
Hadde Fulham hatt litt mer kompetente angripere kunne dette blitt litt for spennende for vår del.
Vi vinner, ikke helt overbevist i dag men gode takter i mye av kampen. Uansett, TOP OF THE LEAGUE!
Vi var opplagt ikke på etter pause. Som John påpekte startet vi med en haug med feilpasninger. Aldri kommet inn i det siden.
Latterlig dårlig i noen av de overgangene.
Så greit nok. Fulham er ikke et møkkalag. Deler av første var bra og vi vinner jo fortjent.
Om jeg ikke er helt ute på viddene nå, så tror jeg at jeg tok mine aller første poeng i "tabellkonkurransen", mest fornøyd med det!
reppekjeks
Er han ikke ofte det a? Men sinnsykt god før så det er på en måte greit
Synes dette var svært gøy, jeg!
TOP.OF.THE.LEAGUE!
- Redigert
Eg driver og lurer på kva som er bedre. Space ut energien sin i 90 minutt, men aldri spele på ditt beste? Eller være tom etter 60 minuttar, etter å ha brukt allt. Tenker da på Sarr i denne kampen. Han er definitivt blant våre beste i dag. Muligens vår beste. Men om alle gjær som han, og spelar seg tom på 60 minutt, så har vi jo problem.
Sarr skadet seg på landslaget. Antar det var det han kjente på.
Vi er helt avhengig av beinflytt i midtbanen. Det er essensielt i måten vi ønsker (tilsynelatende)å spille på. Frispillingen bakfra gikk ikke så bra som den pleier idag, det har nok mest å gjøre med at Fulham var klar over det og ikke ønsket å bli dratt av. Men her er Bissouma viktig også, evnen til å vende opp under press. Dersom Sarr er ute blir det Højbjerg igjen til helgen og det er ingen krise. Var rimelig god idag synes jeg.
Alt i alt gikk det jo greit uten Biss i dag, men vi var ikke helt "on point". Men er fortsatt early days, at vi har spillt så proaktiv fotball i 9 kamper på rad nå er bare deilig.