Osvaldo Antar Fulham kommer litt lettere til nå. Oj kjempesjanse!! Om de får et mål før 88 blir det fort full panikk.
Schism Ikke første gang Kulusevski går på en slik. Irriterende. Takk og lov er Vicario som alltid solid.
Andreas Schism det verste er at han lykkast på det som er vanskeleg. Å drible seg fri i den pressa situasjonen. Og så bommar på den enklaste passninga i verden. Er som å klare rakettforskar-matte, og misse på enkel hauderekning.
Andreas Dougie eg er so sjukt glad for at vi enda opp med han istedenfor dei andre alternativa vi hadde.
Kungreke Mister litt styringa etter byttene men det er vel ikke helt krise. Må jo spille flere spillere varme.
Schism Kungreke Hadde mistet den før byttene etter min mening. Andre her er ingenting å skrive hjem om. Gavepakke av et mål og ganske flaks at Fulham enda ikke har skåret. Lo Celso skulle spille til landsmannen isteden for BJ selvsagt.
Mabbutt Frykter vi har holdt Royal litt for kald, han virker lit VEL rusten... Bør få flere minutter framover.
Andreas Eg elska oppofrelse, energien og gutsen til forsvaret vårt. Tar seg tid til å feire godt forsvarsspel!
Knut Hadde Fulham hatt litt mer kompetente angripere kunne dette blitt litt for spennende for vår del.
Andreas Knut heldigvis er dei stuck med en avdanka Brasilianer som trudde han var for god for oss, og en Brasilianer vi ikkje synst var god nok.