Kulusevski gir oss definitivt noe, men slik som vi spilte mot United hadde det ikke spilt noen rolle.

Schism
    Ikke at jeg kan fastslå at du tar feil. Men Kulusevski har en evne til å gjøre ting med ballen når vi er under press. En vanvittig viktig brikke i omstillingen fra forsvar til angrep.

Dougie

Jeg elsker Kulusevski, men er ikke slik at vi har spilt festfotball med han i år heller.

Slik vi ble til tider overkjørt tror jeg ikke han ville gjort mye forskjell. Selv om en genial dragning og 0-1 oss på ei kontring kunne forandret alt selvsagt. Det kan jeg ikke si ikke kunne ha skjedd selvsagt.

Etter VM it is (sannsynligvis).

Minus minus blir pluss langs høyre. Emerson og Lucas 😅

Forferdelige nyheter.

13 dager senere

Herregud så deilig det skal bli å få han tilbake.

Cuti
      Veldig gode nyheter. Tar nok litt tid før han dominerer igjen men vi får se.

Further Detail
      Oct 21: 'I think we have to wait a bit of time to see him with us. His recovery was going well, and then one day, the situation worsened. When this happens, you have to restart.'
      Potential Return
      06/11/2022
      Condition
      Late Fitness Test
      Status
      75%

Selvsagt enklere å komme inn når man ikke har noe å tape mot slitne forsvarere enn å starte, men Doherty og Kulusevski er altså så uendelig mye bedre enn Emerson og hva som helst. Og selv om Perisic ikke var ubrukelig som "spiss" (han klarte å komme seg i bra posisjoner flere ganger - dessverre rotet han det stort sett bort) så hjalp det også å få ut Sessegnon.

Synes Doherty var ganske flink til å få satt opp Kulusevski - som kan gå innover og slå de fabelaktige gode innleggene hans (selv om innleggene hans ikke var like bra denne gangen som de bruker å være).

Håper virkelig Doherty og Kulusevski kan starte på høyre mot Leeds. Skjer jo aldri, men...

Emerson med Kulusevski foran seg er vel ganske decent. De to utfyller hverandre bra mtp at Kulu liker å holde seg bredt, mens Emerson kan sørge for overtall mer sentralt i banen - der han faktisk ikke er så ille.

Gjør at vi kan spille en slags hybrid mellom 3-5-2 og 3-4-3.

Venstrebente spillere pleier å være dårligere med høyre enn høyrebente er med venstre. Deki er mye bedre med sin høyre enn noen høyrebente vi har forsøkt på høyresiden. Særlig på innlegg. Har vel noe med at han ser opp, sikter og bruker hodet når han slår innleggene.

2 måneder senere

Helt utrolig at han har greid å bli skada igjen. Var jo ute ei beite i høst og rakk vel bare akkurat å komme tilbake før det blei vm pause, så han har hva,typ 5 kamper på 100 dager eller no sånt?

11 dager senere
      2 måneder senere

Får håpe han finner formen igjen, så kanskje klubben henter ham permanent.

24 dager senere

Hva har skjedd med Kulu?

Vår svakeste spiller i kamp etter kamp. Leverer nada både i spill og målpoeng. Virker direkte treg.

Blir nok en 50/50 om han hentes permanent etter denne sesongen tipper jeg. Bør bli billig i så fall.