Mektig imponert over forsvaret vårt, de er en helt annen innstilling nå.
Romero er mye roligere og har mer kontroll.VDV har vært et kanonkjøp, han har gjort Romero tryggere.Vi sa det alle sammen, gi Romero en god partner så vil vi se en mye bedre utgave av Romero.
Udogie har tatt over venstre siden og fult fortjent.Utrolig spiller som gir oss et innrykk at han er proff i sin spillestil og holdning.Porro har også hevet seg, utrolig hva Ange & Co har fått til.
Vicario er også solid, jeg var skuffet at vi ikke fikk Reya og gikk for Vicario.Var både skuffet og irritert over det, men har null problem å se at Vicario var veldig godt valg.Han ser så trygg ut og er en vinner.Han setter spillet raskt i gang.Dette er første gang jeg vurdere å kjøpe keeper drakt 😁.
Vi står på helt til slutt og det gir resultater.Vi spiller med høy risiko som Ange har sagt, men vi lykkes med det.Har nok hatt litt flaks også, men det har de fleste lagene.
Føler ingenting for Liverpool eller deres supportere.Ja det skulle fått målet, det var en tabbe av VAR.Det skal ikke skje, men det skjedde.Alle lag har en historie det dommeren eller VAR ikke gjorde jobben sin (rødt kort, straffe osv).
Høre rykter de (supporterene) vil ha omkamp 😆
Jeg så Liverpool-Tottenham på puben, det var første sesongen til Conte om jeg ikke tar feil, den kampen ble 2-2.
Under hele kampen ble jeg utskjelt og Son fikk sitt pass påskrevet pga han kom Asia.Konstant dyttet i ryggen, hvilken jøde klubb Tottenham var og vi supportere er, laget gass lyder bak meg osv.De gjorde alt for at jeg skulle reagere.
Faktisk så ble jeg nervøs/redd en stund, det var så intenst at det skal ikke være mulig.Det er heller ikke første gang det skjer.